2011. február 1., kedd

...

fix
hány napja használom? ... kilenc. az elején még számoljuk. aztán megszokássá válik. hogy mennyire? olyannyira... hogy amikor kipróbáltam tamás legújabb szerzeményét, 1 outit, meglepődve tapasztaltam, hogy ragad a középcsapágy, mi ez? hát semmi. nem akadozott ott semmi, csak tamás szerint hozzászoktam a fixihez, hogy folyamatosan tekerni kell. ennyi.
próbálom a fékkarokat csak dísznek tekinteni. de amíg nem tudok skidelni, addig nem  mond6ok le róluk. a trackstand durvább lesz. patentpedállal 1előre ne gyakoroljak. a tegnapi tapasztalatom alapján főleg. én próbáltam, azonban eldőltem. természetesen a cipőt nem sikerült kiakasztanom, úgyhogy csak 1x próbálkoztam. sima cipővel és pedállal próbálom meg legközelebb. hátha azzal meg tudom tanulni, és utána spd-vel is megy.


rendőr
tegnap jöttem az üllőin, már sötét volt. indulás előtt bekapcsoltam a hátizsákomon a hátsó villogót. a kálvin térnél jártam, amikor mellémért 1 fehér mikrobusz. udvariasan kiszólt 1
rendőr, hogy elfelejtettem bekapcsolni a hátsó világítást. meglepődtem. ezek szerint kikapcsolt. megköszöntem, és félreálltam. vlóban kikapcsolódott. hogy csinálta?

taxis
jóga után a paulay ede utcában mindig csalok, azaz a forgalommal szemben megyek 200 métert. szoktak autók jönni, ilyenkor lehúzódok, hogy elférjenek. jött 1 most is, 1 taxi. gondoltam még elférek mellette, ugye fixivel nem tudok mindenhol (jól) megállni. hát nem. meg kellett állnia, hogy biztonságosan elmehessek mellette. rendes volt. békésen kiszólt, hogy ez 1 1irányú utca. tudom, tudom, bocs, bocs (de nem tudok megállni:) a zárójeles részt csag gondoltam.

bor
azért nem volt tökfrankó kedvem az este további részében sem. időjárás és női dolgok befolyásolják a kedvemet. ez van.
dzs-vel megittunk 1 üveg bort (fél liter). jó hogy a vendégek után mindig marad valami. lassan kifogyunk, és újabb partit kell rendezni :)

vásárlás
interspar. kártyával fizettem. új kütyüket hoztak. az alján van a sárga piros és zöld gomb. a sárgán nemtommi, a piroson fehér iksz, a zöldön fehér karika. mondja  apénztárosnő, hogy először a pin kódot nyomjam be. a pin kódomban van egy nulla is. természetesen a nulla helyett a zöld gombot nyomtam meg. törölni kellett az egészet, és újra. mondtam a pénztárosnőnek röhögve, hogy a szürke nulla helyett a zöld karikát nyomtam meg, elnézést, remélem másodszorra nem hibázom el. ő is nevetett. talán még a soron következők arcán is átsuhant 1 halovány mosoly.


nyúlszőr
zokni.
nem 1 laboros felszerelés ez abiciklis. a 100 % pamut helyett majdnem 100 % műszál.
a feszülős nadrágot levettem, abból kihúztam a nyúlszőr-gyapjuh-poliamid kombinációt, előtte gyalogoltam azaz csoszogtam a linóleumon. feltöltődött. a műszál aláöltözetemhez érve pattogott a rendszer, mint a robbanócukor. feltöltődött a 2 zokni, a szőrök kifele álltak, mint a mágneses erővonal. csak ezek elektrosztatikusak voltak. sőt. a 2 zokni taszította 1mást, az 1ik meg olyan volt, mintha belefújtam volna hajszárítóval. ezt még kikísérletezem és felveszem videora, mert elég vicces.

nem hoztam átszivattyúzózsinórt, így most nincs aktuális kép. pedig olyan szép kókuszos sütit csináltam.
és a

fánk!
az is iggen szuper lett. megfigyelés: szalagos gyönyörűen, azonban a szalag elvékonyodik, szinte eltűnik. és az utolsó fánk (1 sarzsban), amit megfordítanék sütés közben, nem akar engedelmeskedni, és a megsült felén akar továbbsülni. ettől mindig ideges vagyok. ha szerencsém van, akkor csak az utolsó, és nem kettő vagy három. ilyenkor le kell fogni. a krumplifánknál is ez van. csak azok kisebbek, és 1xre vagy 20 db kerül bele az olajba. azt írják, hogy a fánkok önmaguktól megfordulnak. persze ez nem igaz. kiismerhetetlenek. sokkal több fánkot kéne sütnöm, és közben jegyzeteket készítenem, hogy valami általánosat tudjak mondani a fánkok életéről
és ha már szóba hoztam a fánkot, leírom, amit lehet, hogy már leírtam. nem keresem vissza. új bekezdés:

vörös vértest
középiskolában tanultuk, hogy a vörös vérsejtek megöregszenek, elvesztik sejtmagjukat, és az alakjuk a fánkét formázza. néztem, én inkább babapiskótára tippeltem volna. eszembe jutott a mama fánkja, az gömb alakú (legrosszabb esetben is kissé ovális, meg persze álltában ö-v nyomódik), bármelyik oldalról nézem is, sehogy nem jön ki ez a forma... aztán 1x csak megláttam 1 mikiegér képregényt, amiben fánkot zabálnak (amerikaiak...) és így derült ki, hogy ezek benyomják a közepét, hogy odaférjen a lekvár. így már érthető, hogy fánkformájú a vörösvértest. ebből is látszik, hogy nem a mama fedezte fel a vörösvértest fánkforma tulajdonságát, különben nem állította volna, hogy fánkforma.

Nincsenek megjegyzések: