2011. február 3., csütörtök

süt

ezt sütöttem maradék tojásfehérjékből. fánkhoz kellett 10. még úszkál valamennyi a befőttesüvegben. a tojásfehérje elég gusztustalan 1 képződmény, ha jobban belegondolunk. ha nem figyelsz, ha figyelsz, akkor is, belecsúszik, kicsúszik, nem lehet szétválasztani 1könnyen, csak akkor, ha kicsit felvered.
a maradék maradékából eszterházy torta lapját sütöm meg. hogy ez eddig nem jutott eszembe... majd karikákat készítek belőle. az igen kellemes 1 tészta, sokkal 1xűbb lenne 1ben megsütni az egészet, mert akkor csak oda kell kenni a sütőlapra, nincs vele gond. sütés után pizzavágóval feldarabol6ó. nagyon köszönöm magamnak, hogy a világ előtt gondolkod6tam ezen, online oszt6tam meg az új gondolatot, nem utólag felidézve. bár elég sok dolgot online osztok meg, mert nem mindent tervezek el előre. az lehetetlen. végül is mindenki ezt csinálja. amikor még sehol nem volt az internet, akkor is mindenki online volt. az online a spontán szóval helyettesíthető? ezt valaki megválaszol6ná igazán, ha máér eljutott idáig az olvasásban.


bicikli
tegnap este fele az üllői úton tekertem hazafele. a ferenc krt #ben láttam, hogy előttem megy 1 biciklis. de jó távol volt. a haller utcánál értem utol. ekkor már tudtam, hogy ez az a srác, aki időnként előttem szok menni reggelente az üllőin. felismertem a nadrágjáról meg a vázról és a derekán a lakatról. a heim pál után besoroltam a belső sávba, épp nem jött semmi. a felüljárón jött mögöttem szorosan, amikor legurultunk, és néztem jobbra, hogy kisorolhassak, szólt, hogy mehetek :) a pöttyös utcánál váltam le, ő meg elksözönt és megköszönte :) így van ez :)

posta
a logikus.
az ecseri úti postánál is van iylen sorszámos rendszer. befizettem acsekket, kértem 1 újabb cetlit a levélfeladáshoz. nézegettem a kijelzőt. hallottam, hogy időnként 1 női hang megszólal, ötezerkilenceees. de hát ki van írva, mit bénáznak az ügyfelek? amíg vártam, nézegettem a pultokat. jobbról balra növekszik a számozás. ameddig elláttam, a 19-es pult sehogy se jött ki, csak 18-at láttam. sorra kerültem. elballagok balra. hm, itt valóban a 18-as az utolsó. vissza. hallom a számomat. hát kiderült, hogy a 19-es pult is jobbra van, csak a többivel szemben. talán köszöntem. vagy köszönés helyett azzal kezdtem, hogy ez elég bénán van megoldva.
ott kóvályognak az ügyfelek. mondanom kellett volna, hogy tegyenek már ki 1 táblát, hogy merre keressük a 19-es pultot.


szivárvány
milyne jó helyre került borcsa, hogy szivárványokat fényképezgethet többször 1 7en....

depi
tegnapelőtt du. 2-kor véget ért.
így mennek a dolgok mostanság.  ilyen hirtelen.

fix
+álltam a fejlődésben. mikro fogok rájönni a skid titkára?
és akkor felteszem a nagy kérdést, hátha vmi punk is olvassa, és meg tudja válaszolni.
ki volt az első punk fixis?

Nincsenek megjegyzések: