2012. november 14., szerda

majonéz 2

barátnőm elővett a hűtőből 1 flakon majonézt. ennek sokkal átlátszóbb volt a doboza, és látszott, hogy alig tapadt valami az oldalára.
mi lehet a titok?
másabb ez a műanyag?
másabb ez a majonéz? és ha annyival másabb, vajon jobb -e? olyan érzésem van, hogy kevesebb benne a zsír, ezért nem tapad úgy fel.
ha már a majonéz zsírtartalmánál tartok. bár lehet, hogy már erről agyaltam itt annakidején. találtam a polcon light majonézt. na mondom, ez micsoda? összehasonlítottam a simával, és azt találtam, hogy annyiban light, hogy kisebb a zsírtartalma, viszont a szénhidrátot jócskán megnövelték. akkor mi a light a szilárd élelmiszerekben? az light, ami kevesebb zsiradékot tartalmaz? az nem számít, hogy esetleg sokkal több szénhidrát van benne? ha valami light, akkor a tejzsírban talál6ó vitaminokat és 1éb hasznos összetevőket is igen szerény mennyiségben tartalmazza...

bicikli
tegnap estefelé kitekertünk gödöllőre tesómmal. reggel áttettem a pedálokat az outira, meg összekészítettem a biciklit. elég szutyok idő volt, ám délutánra rendbejött. tesóm még szokott tekerni, én azonban nem. elpuhultam. csak közlekedek biciklivel. meg ő sokkal erősebb meg fiú. ő fixxel jött, úgy ott hagyott, mint eb a szaharát. az én 1. váltóm bemondta az unalmast a kerepesi emelkedőn, úgyhogy 52/...-tal tudtam csak menni. ettől aztán még jobban lihegtem, és azt hittem, felfordulok. szükség van arra a diétára. meg vmi keményebb edzés sem ártana. 2 hetet kihagytam jógában is...
na mind1.
jöttem a kerepesin, majd a rákóczin a buszsávban. a blaha után hátranéztem, láttam, jön mögöttem 1 busz, így hát beljebb húzódtam 1gyel. amikor mellémért a busz, a vezető hosszan intett a kezével. hát nagyon örültem, hogy értékeli a segítségemet. 1 db-ig 1más mellett mentünk, majd a ferenciek terénél ő megállt felszedni az utasokat. addig én az erzsébet hídon ismét a buszsávot foglaltam el. ő megint jött, ismét elengedtem, és intett. így megy ez :)

Nincsenek megjegyzések: