2013. január 10., csütörtök

gizi
ezt múltkor nem fejtettem ki rendesen. illetve tovább pörögtek az események.
szóval szegény gizi toldozott-foldozott, ragasztott sárhányó, a belső-markolat még tart. a nyereg amikor nekimentem balázsnak, lefittyedt, hiába húztam meg, tegnap is ez történt, amikor mentem haza. kézzel vissza1engettem, aztán otthon nekifeszültem az imbuszkulccsal.
elmentem a szimplába vanmocsello koncertre, majd hazajöttem. hát oylan fura ez a bicikli- gondoltam. mi nem stimmelhet vele? mintha ki akarna esni a kereke, pattog. leálltam, hát defekt az 1.ben. hurrá. felpumpáltam amennyire tudtam, hátha lassú defekt, s 1-2 pumpálással haza tudok viharozni. szerencsém volt: az astoriánál álltam meg először, majd a lánchídnál, s onnan már haza tudtam tekerni.
tanakodtam, mit csináljak? reggel vagy este szereljek defektet? mivel úgy nekibuzdultam, nem fáztam, úgy döntöttem, este. ez a tuti. előtte leborítottam gizit 2 vödör forróvízzel, hogy a dzsuva nagyja lemenjen róla. megtörölgettem. kikaptam az 1. kereket, bevittem. azt hittem, belezöldülök, mire lekínlódtam a külső 1ik felét a felniről. a külsőben volt 1 k. nagy üvegszilánk. ennyit a continental contact safety systemről. a belsőn keletkezett 4 apró lyuk 1 cm2-en. ez számomra rejtély, hogyan csináltam. lehet nem tett jót neki a felnin tekerés... vagy elmozdult a felnin a szalag. nem tudtam leszedni a külsőt a felniről, így hagytam az egészet a francba, reggel betettem a nyári kerekemet. csak 7 barra fújtam, remélem, az nem lesz túl puha. ez teljesen elvette a kedvemet. csak most, hogy végiggondoltam. nincs nyugodtság.

koncert
zsuzsi tegnap megkérdezte, hogy vagyok. mondtam, hullámzó a kedvem. ez ijesztő. annyira hullámzó 1 napon belül is, hogy csak pislogok.
a vanmocsello koncertről van szó.
nem mondanám, hogy lelkesen indultam el, mert 1x már hallottam, és az nagyon nem jött be, de hát tamás játszik benne, csak megnézzük a havert. és tetszett. jó hangos volt, nem tették tele ilyen jazzes c-c-c-vel. vetítettek 1 filmből a háttérben. hát azzal 1ütt aztán igazán dúrva volt. párszor már kiakadtam, hogy a fogyasztói társadalom kiszolgálására milyen munkákat kell elvégeznie emberek százezreinek, millióinak, de ez kivágta  a biztosítékot. szegény emberek meg állatok. milyen lehet 1 ilyen munkás élete? neki nincs önmegvalósítás. ilyen dokumentumok nézésekor azért belát6ó, hogy a világ leggazdagabb emberei közé tartozunk, úgyhogy csak semmi nyavalygás.
a zene nagyon soxor úgy összepasszolt a képekkel, mintha megtervezték volna, pedig nem.
szóval erről se tudok írni sokat, a zenéről mit lehet írni? hallgatni kell, nem? beleszívódott az agyamba, mint a wasabis mogyoró vagy 1 jó húsvéti frissen reszelt torma. de őszintén mondtam tamásnak, hogy tetszett, várakozásaimat sokszorosan felülmúlták :)
(ezek után a defekt visszahúzott a valóságba :)

film
erával múltkor kipróbáltuk a projektort. az én javaslatomra (na, ilyen is van) megnézük az állj mellém c. filmet. utánanéztem most vmi fórumon, és ott megemlíti vki, hogy annakidején áll ki mellettem címen futott. én sem tudtam, hogy ez stephen king novella megfilmesítése. az írótól talán 1 könyvet sem olvastam. nincsenek előítéleteim vele kapcsolatban, fatternak sok könyve megvan, nem tudom azonban, miért nem kezdtem bele 1be sem. talán azt hallottam, hogy félelmetes, és ezért?
én nem bírom a félelmetes dolgokat meg a stresszt a filmekben. annyira tudok izgulni, hogy az már fizikailag kellemetlen, nekem nem éri meg. lehet ezért se vagyok 1 nagy filmes? a másik oka, hogy elfelejtek pislogni. a 3., hogy mi van, ha nem értem meg? a regények számomra 1értelműbbek, van bennük sok rizsa. a drámákat sem értettem sosem. csak párbeszédek. mi vaaan? a rómeó és júlia megértése is problémát okozott, pedig az nem olyan bonyolult történet. ezek után nem csoda, ha nem szeretem a verseket, és nehezen jegyzek meg dalszövegeket.
nekem kiskoromban is tetszett ez a film, most pedig nagyobb tudattal még jobban.
a 6ása alá kerültem, kiborított. most is uo. aktuális, mint akkor. vagyis bármikor.
ezért is linkeltem be ezt a pozitív kritikát. ezt érzem igaznak.
és hát így (úgy. a kép) kapcsolódott be dzsoki is, amint lát6juk :)
és akkor írás közben hallgatom a vanmocsello-t, amit lehet a netről, hát kész vagyok.

köldök
múltkor kb. 25 év után belefeküdtem a kádba. nem bírok én ennyit a vízben :) nem engedtem tele, csak épp valamennyit, hogy felmelegedjek, s ne uo. hidegen fejezzem be a fürdést, mint ahogy elkezdtem. megállt a köldökömben a víz, és azt figyeltem. pont úgy hullámzott, ahogy a szívem vert. ilyet még nem láttam.

bomba
tegnap bombát 6ástalanítottunk a nemtom milyen cégnél a wesselényi utcában. kíváncsi voltam, mi lesz ez tulajdonképpen. ennyit mondott a csaj: itt van ez a szoba, benne 1 csomó minden, fésüljük át alaposan, nyitogassuk a lakatokat, 1 óránk van 6ástalanítani a bombát. jesszum. ezt meg hogy? a csapatunk agyalt-agyalt, de a végén csak felrobbantunk. ha 1 álló napig bent lehettem volna, akkor se jöttem volna rá 1edül, hogy a fenébe kell ezt elkezdeni meg folytatni. lövésem sem volt.
mostanában van 1-2 ilyen kiszabadulós hely. lehet másodszorra 1 teljesen más izé is könnyebben menne? nincs nekem ehhez annyi logikám sem, mint amennyit feltételeztem. hát majd leteszteljük.
érdekes lehet kitalálni 1 ilyen izét. kíváncsi vagyok, mennyi időnként kell új feladatot kreálni.

jóga
asszem nagy segítség a teniszkönyökre (vagy mi [volt] ez) a jóga. vasárnap volt a szórakoztató óra, 7főn a nóra-óra- leteszteltem 1 másik jógaoktatót.
tünde múltkor mondta, hogy az ő teniszkönyökét erika "húzta ki". szívesen megcsinálja nekem is. tehát én kapaszkodtam az ajtófélfába, ő húzta izomból a karomat. pár másodpercre jobb lett, aztán uo. szar, mint előtte. ez  karácsony környékén már olyannyira zavart, hogy el6ároztam, elmegyek dokihoz. ja, még 21-én a háziorvoshoz, mert vmi fura, időnként belenyillaló fájdalom kezdődött, ami aztán baromira idegesített. a doki nem jelent meg a rendelési idő kezdetére, ott fagyoskodtak az emberek az udvarban, ezért gyógyultnak nyilvánítottam magam, és hazasétáltam. otthon #apám vmi szuperkenőcsöt adott, és azzal ápolgattam, ami legalább ez utóbbi nyűgöt megszüntette.
aztán kedden észrevettem, hogy nem fáj a könyökem. jógán mondják, hogy nyújtsd ki a karod, lábad. kinyújtottam. de, nem. szóval ha még nem jártál jógán, akkor azt hiszed, hogy ki szoktad nyújtani a végtagjaidat. de ha 1x elmész jógázni, bebizonyítják neked, hogy még sosem nyújtottad ki úgy igazán a karjaidat és a lábaidat.
na, arra gondoltam, hogy annyit nyújtóztattam, hogy emiatt múlt el. most letesztelem disznóvágáskor. jó sokat kell majd dolgozni, itt majd minden szépen kijön.
hát így vagyok.
megyek hullámozni...


Nincsenek megjegyzések: