2013. április 25., csütörtök

fényképezőgép, fontos

ez valóban nagyon fontos információ. remélem, hasznos lesz valakinek.
írtam, hogy bedöglött a fényképezőm. az objektívet nem húzta be többé. ott púposodott ki a gépből.
azt tudjuk, hogy ezeket a modern és viszonylag olcsó gépeket nem érdemes javítani, mert alig többért már újat lehet kapni. fogyasztói társadalom. és ha megjavítják, akkor is ki tudja, mennyi ideig lesz jó.
hát miután elromlott (?) elkezdtem angolul keresgélni a neten a problémáról. gyorsan megtaláltam 1 oldalt, ezt kimentettem, és csak halogattam a végigolvasását és kipróbálását.
öcsém.
bementem a canon szervizbe, ahol azt mondták, 15.000-ért javítják meg.
na, bazz...
állt a szekrényben a fényképező.
tegnap még 1x lefordítottam a szöveget, és nekiálltam. van 1 olyan javítási lehetőség is, hogy kiveszed a memóriakártyát, és aztán beteszed a friss akksit, majd bekapcsolod.
én csak simán betettem a friss akksit- ugye ez az 1. lépés. bekapcsoltam, s láss csodát: működött. belenéztem aztán a gépbe, s kiderült, hogy nincs bent a memóriakártya. kivettem valamikor. az jó kérdés, hogy hova tettem.
ennyi.
érted...
ezt 15.000-ért megcsinálta volna nekem a canon szerviz. tehát még csak por sem ment bele. amúgy lehet kevesebbet számláztak volna, én nem tudom. jó dolog ez az internet, spórolt nekem 1 csomót.

Nincsenek megjegyzések: