2010. április 26., hétfő

cm

centiméter
mit írjak?
amire emléxem, az kevés és ciki.
1 poénos volt: a westbalkánba mentünk a cm-->pántlika-->állatkert--> után. odaértem, lelekatoltam, a sisakomat az övtáskámhoz csatoltam. tele volt minden biciklivel meg motorossal is. ott tipródtam még a biciklim meg 1 motor mellett miközben a többiek lakatoltak. 1x csak odajön 1 zsírfej, és közli velem, hogy már figyel 1 ideje, vagy 3-4x nekikoccantam az ő 70.000 forintos bukójának, menjek arrébb, mert lejön a fényezés. én csak annyit tudtam mondani, hogy az enyém meg 15 volt, aztán arrébbmentem. györgyike nemtom leugatta -e vagy mit csinált. mert kitelik tőle. én ugye nemtok frappánsan válaszolni az ilyen hejjzetekben. 70ezerér vmi tartósabb zománcot is tehettek volna a sisakra... az enyém már nemtom hányszor leesett, és semmi baja.

vetemény
a szomsédasszony (az alsó) már 2x is megöntözte a veteményes kérés nélkül. rendes nő. nagyon kedves, meleg mély hangja van.
kiszedtem az 1. önállóan termelt retkeket. hát mint 1 kisebb dió. de ezek gömbalakúak és széltében több hely kell nekik. a saláta nem fejlődik sehogy sem. lehet nincs neki sem helye. a paprikákat meg paradicsomokat most tűzdeltem széjjel. ebből nem lesz semmi... és így vettem észre, hogy szerencsétlenek gyak. sárban álltak.

ezután elkerekeztem györgyikéhez, hogy ne forduljak be. meg így volt ok a biciklizésre. jó megrakni a tétényi utat. csak 13 km tőlünk. a fővámra is csak azért bicikliztem el szombaton, hogy csinálja valamit. annyira nem akartam piacozni. végül is vettem 1 fej kelkáposztát, és megfőztem plutykának. a krumplit hőkezelhettem volna még 1 db-ig. vettem szuperzsíros tejet is, és megcsináltam afeketeribizlit turmixnak. bitangjó. annyira finom, tiszta gyümölcs íz. áhh. uhh.

nem rajzoltam/festettem 7végén. illetve igen, csak nem jutottam előbbre. pedig vettem lila patront is a töltőtollamba. hogy majd azzal. bátran, mint a nagyok. aztán kitaláltam 1 jót, de az annyira bonyolult, hogy csak ültem a földön, bámultam avázlat elkészítése után, ás rájöttem, hogy ez nem fog menni, elszállt az igyekezetem, a lelkesedésem. szét nem téptem, csak félredobtam.

az alleycaten találtam. nagyon vicces, és jó a zene!

tegnap megpörköltem a maradék mogyorót. pontosabban: szénné égettem. a bagett majdnem szar lett. a tésztával nyersen öröm bánni, csak megsülve lesz fura.. még adok 1 esélyt magamnak: a következő alkalommal nemgőzös sütőben sütöm. állítom ez a baja. állítom... remélem.

Nincsenek megjegyzések: