2010. április 27., kedd

zsír

gödör előtt ültünk. ott pár tinédzser. kis köcsög középiskolások, akiket a tetü szüleik elfelejtettek megatnítani viselkedni. útálom, hogy itt hőbörgök miattuk, és nem merek beszólni ilyeneknek. mert ettől a hőbörgéstől nem változik meg semmi. csak pazarlom az energiámat. szóval halomban állt utánuk a szotyihéj, a szemétjüket hátradobták a zöldbe. mindenféle litty-löttyöt ittak. de ez mind1 is. ahelyett, hogy tanulnának baszki, ott rontják a képet. az arcuk akkora, hoyg nem férne be a bécsi kapun. néha egészen megdöbbentő ilyeneket látni. jót nem tudok kívánni nekik. ez van. a szemetelős geci embereket alapból utálom. fene az igénytelen formájukat. meg akik felborogatják a szelektiv gyűjtőszeigetek kukáit, meg odahányják a sok szemetet mellé. ez 1 kupleráj. de azért nekik tiszta város kell meg tiszta levegő. és a köznép is éppoly patkány, mint a menő politikusaink... menő... szóval ki kicsiban, ki nagyban csinálja abaromságait.

de visszajött ez életkedvem. bár az olvasó nem is tudhassa, hogy elment. mert ami igazán belül van, aztat én nem adom ki. ez csak a rizsa. minek írok?

hmmm
tegnap este 10 körül már otthon voltam. odavonszoltam a slagot a veteményeshez, és beöntöztem jól. fura volt, hogy a petrezselyem 2 nap alatt 5 centisre nőtt. aztán leesett, hogy az a kapor. reggel fényben meg is néztem. szépen fejlődik. valamikor világosban ki kéne 1elnem. ez csak ma lehetséges. a saláta az nagyon gá. arra vár6ok, hogy fogyaszt6ó legyen... a kapor a sárgarépával van vetve. szóval túl sűrű, így nem tudnak fejlődni rendesen. meg kell csinálnom. és a jamie oliver féle spárgalevessel mi lesz? azt is du. kéne megfőzni. végül is gyorsan eltekerek olaszra. tegnap is hamar odaértem jógára. túl hamar. a kiskörtén úgy száguldottam, mint 1 ló. megelőztem 1 csomó biciklist. de benne volt a lábamban a bugi rendesen. fú
akkor öntözés után megettem 1 csomó szalonnát hagymával. l-ék szalonnáját kivégeztem, utána az én kolbászom jött, azaz a henger alakú szalonna. szóval szalonnaként teljesen rendben van a dolog. annyira jólesett. hát eljutottam ide is, hogy ilyen töményen tolom az arcomba a zsírt. a bagett is ehetőbb állagú lett, hogy 1 napot pihent a kenyértartóban. szalonnaaaaaaaa

Nincsenek megjegyzések: