2010. április 21., szerda

szalonna 2

tegnap este hazaértem, elővettem a 2féle szalonnát.l összehasonlítottam. nagyon jó. alig van különbség. talán a mienk gyengébb. de ez nem a legfrissebb példányom, már elég régóta ahűtőben áll, az újat pedig nem akartam megkezdeni. ettem a szalonnát kenyér meg minden nélkül. mondjuk inkább forgácsok voltak, mint szeletek. nem gondoltam volna, hogy valaha képes leszek újra így enni a szalonnát.. amikor kisgyerekkoromban hasnyálmirigygyulladásom volt vagy mifene, akkor 1 vagy 3 hónapra letiltottak a fűszeres, zsírosról, se kolbász, se szalonna, és ezen időszak után már nem is kívántam a szalonnát, rá se bírtam nézni. később megettem így ételbe, aztán a túróstésztára is azt teszem, most meg nyersen önmagában nyomatom. így változok.

éjjel álmomban gólyát ettünk. hoztak 1 madarat, és néztem, hogy ennek baszki piros a lába, ez gólya, ezt megesszük?! csak 1-2 kép meg érzés maradt meg bennem. a 7fői rémálmom az iszonyú volt. azt hittem, hogy nem lehet felülmúlni iszonyúságbvan 1 régebbit, de tévedtem. kb. oylna érzést kell elképzelni, hogy még minden nyugodt, de tudod, hogy 6-100 órán belül tuti meg fogsz halni. ez a 1 biztos, a hogyan és a pontos mikor ismeretlen. várod, hogy túllegyél rajta, vag yvalahogy megmenekülj, de belül tudod, hogy be fog következni, amitől mindig is rettegtél, s azt hitted, hogy elkerülheted. de nem! szerencsére felébredtem, nagy megkönnyebbülés volt ez, úsztam saját levemben. semmi kedvem nem volt visszaaludni, fel akartam ébredni teljesen, nehogy folytatódjon ez a rémálom.
persze visszaaludtam, s valami mini rémálom volt csak, amire nem is emlékszem már...

jóga
a lótuszüléshez törökülésszerűen kell elhelyezkedni, úgy hogy a talpaim összeérnek. és lengetni a lábakat 1xere, hogy a térd minél jobban közelítse a padlót. most nem tudom mi ütött a mukesbe, de annyi ideig kellett csinálni, hogy mindkét bokámon feljött a bőr. hetekig gyógyul majd ez is... ennyit bírok? emléxem, 1x középiskolás koromban kikevertem otthon a nokedli tésztát, és vízhólyagos lett tőle a kezem. ezen röhögtek a szobatársaim. mintha sosem dolgoztam volna.

vetemény
este lámpaféynben megnéztem. a mustár a legnagyobb. spanót lemaradva. a retek egészen oké. a saláta, sárgarépa és kapor kb. 1 szinten vannak, a petrezselyem nagyon rosszul áll... öntözni ma sem kell. citromfüvet kaptam a munkatársamtól. el kell ültetnem. csak nemtom utaztassam -e a városban ma, és reggel ültessem el vagy pénteken 1ből vigyem haza? amúgy az annyira jó, amikor utánfutón viszenk nagy cserépben tujákat és lobogtatja őket a menetszél. sőt, nem is kell utánfutó, a mű1etemen ... ja akkor is volt utánfutó, csak kicsi. szóval lobognak a szélben. mindig röhögtem, amikor megláttam őket.

Nincsenek megjegyzések: