2010. október 7., csütörtök

kesztyű

letakarították az üllői úti felüljárót. szerintem. ugyanis nincs ott a kesztyűm.
reggel tökjó volt, amikor kikanyarodtam a 6ár útról, akkor érkezett oda 1 biciklis az üllőire. és akkor nyomattuk. nem mondom, hogy 1ütt, lehet észre sem vett. csak 1xűen mindketten dinamikusan tekertünk. a felüljárón legurulva aztán jóval lemaradtam mögötte. szeretem, ha vki így biciklizik (mint ahogy én).

csap
vízkőtelenítettem a mosdóban. ecet+idő+körömkefe.
érdekes, hogy otthon a fürdőszobai csap vízkövesedik be leghamarabb. aztán a zuhanyzónál, végül a konyhai. amíg a hegedűsben laktunk, a kádnál meg a mosogatónál talán csak 1x kellett vízkőtelenítenem. míg a fürdőszobai mosdónál kb. havonta. főleg apróbb kavicsok gátolják meg a víz áramlását.

meg kéne értenem ezt a congiuntivot...

Nincsenek megjegyzések: