2010. október 28., csütörtök

írok már valamit



nem állt meg az élet. 1xűen nem volt ihlet írni. most sincs, de megerőltetem magam, mert közölnöm kell, hogy előreléptem, amint ez látszik is. és ezentúl látszani is fog.

bicikli
bementem a foto hallba fényképezőtokot nézni. belépek, helló, sisak letesz a pultra- így szoktam. srác közli, hogy nyugodtan behoz6od a biciklidet, én is biciklizek. most már mind1, lelakatoltam, de azért köszi. kevés lányt ismer, aki be meri vállalni az spd-t... höhöhö. azt is megsúgta, hogy a media marktban szélesebb a választék fényképezőgép tokokból. tudja, mert ott dolgozott 1 db-ig. kicsit elbeszélgettünk, és le is léptem. namondom, pont a westend előtt van dolgom, akkor bemegyek. persze sajnáltam a lóvét a tokra, így nem vettem. többezret kiadni 1 ilyn szarért?! végül is csak az lett, hogy még megnéztem 1 boltban, meg a saturnban, és ott találtam 1 megfelelőt. de akkor már nem érdekelt, hogy 2.600 ft. próbálgattam vagy 25 percig, mire döntésképessé váltam.
mi volt ebben a bicikli? ja aboltban a srác. megnézem a képeit, amiket a futár eb-n csinált. jajók. jó sok. van köztük pár borulás is. biztossss a fikszisek :) najó, ne fikázzam őket. én tudok nemfixiről is esni.
gizella nem hallat fura hangokat. összeszoktan benne a dolgok. az új lánc biztonságos. rámehetek mindenféle aszfaltfeltüremkedésre.
tegnap kifele a kerepesin hátszelem volt. meg amikor vettem a fényképezőt, akkor is. remekül mentem. ilynekor még élvezetesebb biciklizni, mint 1ébként. vagy mint szélben haha.
múlt 7en 1ik este az astoriánál. haladunk a kálvin felé, astoriánál pirosat kapunk. belső sávban leállunk. ugye a kerezstbemenőknek zöld van, jönnek. 1x csak megáll 1 taxis előttünk, és elkezd betolatni a belső sávba. csak néztem pár pillanatig, nem akartam hinni a szememnek. motorral meg biciklivel láttam ilyet nem kevésszer, sőt jómagam is alkalmazom ezt a trükköt, de 1 autó...! a rendőrök persze rá se bagóztak.

kaja
7végén nyomattam rendesen. májacska jázminrizzsel, revani, sütőtökleves, csikymártás, céklaleves*. a jázminrizs fantasztikus. rá vagyok kattanva.
kedden meg szar kedvem volt, olaszra se mentem el. gondoltam, hogy megúszom a környezetvédelemmel kapcsolatos házit, erre kiderült, hogy nem, ugyanis nem mindenki csinálta meg, így azzal ma foglalkozunk. nem tanulok... szóval idegbeteg voltam, ezért nekiálltam kiflit sütni.* jól teleettem magam vele, s kezdtem pozitivan látni a napot. este 9-kor... amúgy ez a recept kitűnő. még ma is nagyon kiváló ez a kifli. tejszínt tettem bele tejföl helyett. nem romlott meg, pedig 1 hónapja lejárt. így kell ezt.

mi van még? 1000 dolog nyilván. csak ebből 996-ot elfelejtettem.

fokhagymacseppjeim
olvastam 1 fokhagyma tinktúra receptet. ha ezt a fokhagyma-kúrát végigcsinálod, állítólag 7 évig nem leszel beteg. elkészítettem, szedem. erősen... nem, nem osztja meg, mert vagyok én meg a többiek. szóval elég át6ó illata van. pedig igyexem gyorsan kinyitni az üveget, kicsepegtetni a megfelelő mennyiséget, aztán lezárni, majd felhajtani a löttyöt. érdekes módon szájam és bőröm szagán abszolút nem lehet érezni a fokhagymát. bármint is állítanak azok, akik utálják az illatát. szagát. ettől függetlenül nekiállt fájni a torkom kedden. a szokásos történet: reggel és este fáj. ezt szeretném megérteni én, hogy miért csak este meg reggel? napközben miért nem? nem mintha bánnám, hogy legalább nappal békében hagy. mézes pálinkát kellett innom. rettenetes. bár tegnap amint ettem a mézet apránként, rájöttem, hogy nem is olyan szörnyű, mint amilyennek eddig gondoltam. de az apálinka...! 1ik este átjött tesóm...

na ez jó. a szokásos jelenet zajlott le köztünk
-hello
-helló
-vegyél papucsot. itt a papapapucsa
-kössz.
-kérsz rumot?
-ad6sz 1 kortyot. úgyis meg akartam kérdezni, van -e vmi torokfertőtlenítőd.
bemegyek a spájzba, kihozom. előveszek 2 feles poharat, félig töltöm őket.
-egészségünkre!
-egészségünkre!
lehúzzuk, elhúzzuk a szánkat, a hideg futkos a hátunkon, kígyózok tőle, mint axl rose, megrázzuk magunkat.
-úristen, hogy lehet ezt meginni? szörnyű.
-szerintem is. a kocsmában kap6ó kommersz rum finomabb.

így megy ez. most pálinkát ittunk. rettenetes. ez hogy használ megfázásra? bánomisén, meigttam még este lefekvés előtt is 1 pohárkával megelőzés végett. ha ilyen állapotban maradok, az már jó. összekeverem a napokat. nemtom mi volt.

szombaton este a tgy-ban voltunk este. jól sikerült. :) du. meg az emilben óbudán. besütiztünk. de vmi történhetett, mert ilyen fura sárgának még sosem látam a piskótát. természetellenes volt. hogy lehet ez?

tanulok...

* lásd a képeket

Nincsenek megjegyzések: