2011. október 13., csütörtök

bringás reggeli

p.zoli hívta fel a figyelmemet erre a programra. 1x tesómmal voltunk, és nagyon bőkezűen viselkedett a szervező csapat, fincsi szendvicseket kínáltak nekünk. hát mondom, üsse kő, elmegyek most is (úgyis a helyszín mellett tekerek el minden nap, most akkor megállok, na bumm), legalább találkozok zolival is. profi szendvicsekkel etették a szervezők a bicikliseket és a hajléktalanokat. 1xre jutottunk arra a következtetésre, hogy az aszpik a szendvicselk tetején a feltét rögzítését szolgálja. észre se vettem először, hogy a szalámisra is kentek. a körözöttesen nem volt :) az odabaszott: 1 centi vastagon állt a körözött a kenyéren. a kispesti tévé interjuhot is készített velünk. sajnos kifelejtettem az önző monológomból azt, hogy engem szórakoztat a biciklizés (csakúgy, mint az ivás- bár ez utóbbi nem mondtam volna el a riporternek :) éppen mikor távoztam, akkor jelent meg a kispesti polgármester széles mosollyal az arcán. nemtom mit csinál(t) munkássága idején, de nekem szimpatikus. a wekerle napokon is rendes volt: nem mondott félórás beszédet, hanem 3 percben elintézte.

a tegnap reggeli meleg délutánra eltűnt. rövidujjúban indultam útnak 4-kor, és fáztam. persze hamar bemelegedtem, kár volt rinyálni magamban. és ahogy suhantam, borzolt a kissé hideg menetszél, 1 ponton az alkaromat tök forrónak éreztem. meg este is. mintha meleg vér bugyogna ki onnan. ám nem jött semmi.

reggel nem miklós volt a portás, hanem vki más. rámszólt, hogy ugye tudom, hogy a kerékpártároló a másik bejáratnál van? igen tudom, de itt biztonságosabb és nem esik rá az eső- azzal felhoztam a biciklit a szokásos módon. menjenek a holdra. majd biztos a fedetlen úgynevezett biciklitárolóban tartom a biciklimet. majd ott esik rá a hó meg az ónoseső... haha. télen úgyis csak 2 ember fog rendszeresen biciklivel járni: terike meg én. miért nem tart6juk fedél alatt? megmondom a választ: tűzvédelmi okokra hivatkozva. évekig nem gondolták át a főnökök, hogy van tűzvédelem, s 1x csak megvilágosodtak, azóta kint kéne az úgynevezett kerékpártárolóban tartani a gépeinket. persze ezt hivatalosan nem közöltél, ugyanis 1millió forintba kerül 1 emailt küldeni a dolgozóknak...

fura: ha felülről belenézünk 1 mondjuk vízzel teli lábasba... az nem is vízzel teli, mert ha oldalról ránézünk, van még 3 centi az edény pereméig. jaj, mindjárt kifolyik, közben meg félig van az edény. miért van ez? csupán a rövidülés miatt? gondolom, mindenki így látja.

legalább a padlizsánkrémet lefényképeztem volna tegnap. csak a száraz tények vannak itt, kérem. ezért mindenki igyon meg 1 pohár vizet.

lesz helloween alleycat. minek öltözzek? amúgy már kitaláltam. csak az olcsó és gyors megvalósítás van hátra. 2féle is eszemben van. a túrórudi jelmez a szelektivben végezte 2010-ben. igaz abban úgysem tudnék biciklizni.

Nincsenek megjegyzések: