2011. október 12., szerda

napfény

érdemes volt ma reggel felkelni.
szelet ígértek. ez jó. ugyanis kitakarítja a várost, és egészen más színben tűnnek fel az épületek, a növények meg minden.
meleg volt, amikor kimentem a teraszra. langyos szél.
nyeregbe pattantam. nyomta a hátizsák a hátamat- tele volt szőlővel meg cuccokkal. namondom, szembeszél végig. nem gond, meleg van. kikanyarodtam a 6ár útról az üllőire. micsoda csodás napfény borította be a várost. folyt az arany a házakon, a fákon, mindenen, ami elég magasan van. annyira szép volt, hogy megálltam fényképezni. semmihez nem fog6ó ez a reggeli tiszta fény. olyan kontrasztkoat csinál... az ecseri útnál felrepült 1 csapat madár, és ahogy fordultak, végigszántott rajtuk a reggeli napfény, majd miután kiértek a sávból, újból szürkék lettek. hát nagy öröm volt ez a reggel. kíváncsi voltam, milyen lesz a város a felüljáróról. sajnos ott nem tudtam megállni fényképezni, de mond6om pazar volt. ha minden reggel ilyen lenne, akkor megérné 1re korábban felkelni, és állandóan ezzel a látvánnyal kezdeni a napot.






Nincsenek megjegyzések: