2012. január 4., szerda

amatőrék elmentek tankolni
jeszuuum, tankolniii? akkor hogy? diesel?
igen.
csak 1féle van... akkor biztos ez az. hogy kell levenni a tanksapkát?
mittudomén, még sosem tankoltam, te legalább már 1x.
ja, tudom, de ki emléxik rá... megvan. menetes....leveszem a pisztolyt. meddig kell nyomni?
folyamatosan. a kattanásig.
jó. vajon meghallom?
katt! visszaakasztom miután a pisztoly szorításától fehérek lettek az ujjaim.
era, bazz, csuklóig gázolajos vagyok, fú de büdös.
ott van kéztörlő
...hát itt nincs. körbejárom a másik kutat, ott sincs.... ó, bazz, ott van a kesztyű. tankolás előtt kellett volna gondolkodni.
tessék, van itt zsebkendő. ú de büdös, nem ülhetsz be az autóba.
kössz, akkor zsebrevágom a pénztárcádat, viszlát.
nem a pénztárcát vágtam zsebre, hanem a gázolajos pzs-t, ui. nem találtam 1 rohadt kukát sem. bűzölögve léptünk be a kínaiba, amit a ricsisek teljesen kifosztottak. maradt két adag tészta, 1 adag sültkrumpli és 1-1 adag nemcsípős valami. ebből vettünk. én májasat, era bambuszosat vagymiaszösz. hát kínait sem fogok hetente enni, de havonta se. minek kell telenyomni keményítővel? mint 1 puding. a tésztájuk jó, de ezek a folyadék/szol/zseléfázisok a húsok körül undorítóak.

varr
nem var
tegnap végre erőt vettem magamon, és megvarrtam a farmernadrágomat, a kamáslimat és era pulóverét.
jó volt, bár nemtom milyen ízű
a nadrág a szokásos helyen -ülep körül- lyukadt ki. ezt nem csodállom, hiszen >1 évig ferdén volt a nyereg, és asszimetrikusan koptatta az amúgy is asszimetrikus testemen lévő nadrágokat, köztük ezt is. szóval rájöttem hogyan lehet 1xűen megoldani az ülepnél lévő lyuk befoltozását. idegbetegség nélkül. bőven 1 óra alatti időtartamban.
közben gyakran lapozgattam a varrógép használati útmutatóját. elég hosszas művelet 1 amatőrnek. természetesen kiakadtam: 13 nyelven adnak használati utasítást 1-1 készülékhez. természetesen a magyarnyelvű van 6-os betűvel szedve, azt gyűrik meg legjobban. az ábrák kicsik, el van csúszva az egész szerkesztés. totál igénytelenség. kikészítenek fél pillanat alatt. hát nem lenne 1xűbb és olcsóbb 1 magyarnyelvű vásárlónak 1  magyarnyelvű használati útmutatót adni, mint még másik 12-t kinyomni? nem. nem lenne 1xűbb, csak olcsóbb. és a varrógépé nem 1 mestermű. annál bonyolultabb a tárgy, mint amit kihoznak a használati utasításból.
az egyszerűbb szerkezetek papírjairól ne is beszéljünk. ilyenekkel gondolom mindenki találkozott, most 1 példa sem jut eszembe.

most meg kell békélnem az esővel.
elmentem kajálni gergelyttel meg annuskával. szerencsére nem volt a nemtomilyen húsban hús, csak 1 csomó hagyma, így 270 ft-ból megúsztam az ebédet. hagymás káposztát ettem hagymás szafttal lecsorgatva.
utána még beszélgettünk, majd kivonultunk. a portánál megláttam 1 fixit, s pár mp-cel később megjelent a gazdája is: kobra. váltottunk pár keresetlen szót 1mással. rámnéz. azt mondja: itt is ebben a szarban vagy? (spd) hahaha. papucsban vagyok alapvetően. csak ha kimegyek, cipőt húzok.

Nincsenek megjegyzések: