2012. január 13., péntek

hangya

ilyet még nem láttam: a szappanomra jönnek a hangyák. mi lehet benne? cukor? méz?

feri,
mi ez?

beszéltem a mutterral telefonon. mondom, hó lesz vagy mifene, mert konkrétan szürke az ég. kicsit tévedtem: jég esett 3 perc múlva. nem sokáig tartott, pedig eshetett volna, hiszen már nincs lomb, levélzet, termés, amiben kárt tehetett volna. már ragyogó napsütés van, tiszta kék az ég. a szél továbbra is nagy intenzitással fúj. biztos jól bereggelizett, és ettől van olyan nagy ereje. most mondja györgyike, hogy a szénhidrát lehúz. tessék. lehet ez a baj, hogy túl sok szénhidrátot eszek mostanában, és ettől vagyok nyomi, nem a vitaminhiánytól.
meg kell változtatni a táplálkozási szokásaimat. azon agyalok, hogyan egyek több zöldséget meg gyümölcsöt, hogy közben biciklizni is legyen erőm. ha leszoktatom magam a sok szénhidrátról, akkor később nem is fog hiányozni, s nélküle is tudok tekerni. végül is ha 1 futár eldolgozik egész nap 3 szendviccsel, akkor én is képes vagyok rá. a biciklitúra meg más tészta.
akkor sütök 1 kis foccaciát :)

2 megjegyzés:

ferkó írta...

:)
Hát, ez nagyon nehéz, semmihez sem hasonlít amit eddig láttam. Négyzetalakú valamikből sütés közben kifolyt a töltelék vagy lefolyt a máz és érdekes mintát hagyott a sütőpapíron. Ez a tippem.

zsempi írta...

hát akkor ez nem volt nehéz feladvány :)
valóban: a ribizli folyt ki a sütikből.
ön nyert 1 újabb feladványt, amelyet a jövő 7en lát6. gratulálok!