2008. december 11., csütörtök

hát semmi

különös nem történt tegnap.
tesómmal 1xre jöttünk el a nagynénénktől. azut mondja, próbáljuk meg a mária v milyen térnél azt az ismeretlen utat. angyon remek volt, mert 1 idő után macskaköves lett és 1re meredekebb, vissza keleltt váltanom. jó hogy a kázmérral voltam, mert a másikat tol6tam volna. tesóm meg úgy száguldott a fixivel felfele, hogy váltós biciklivel a nyomába sem értem. csodálkozok és dühöngök, hogy bennem miért nincs ennyi erő vagy nemistudomezmi...
ráadásul úgy leiizadtam, mire a wekerlére értem budáról, hogy a munkahelyemnél tartott 5perces csomagbővítési-szünet eljárás után nagyon kellemetlenül éreztem magam a hideg menetszél és a testemen csordogáló izzadtság koszorújában. a sapkám olyan vizes lett, mint nyári túrán. szerintem nincs olyan lélegző anyag, ami olyan ütemben tud lélegezni, mint én izzadni. legalább ennél gyorsabb vagyok.
ck. nagyon cuki volt. meg édes.
a karácsonnyal kapcsolatban nem állapodtunk meg semmiben. de szinte szakértőnek tekinthetjük magunkat fenőacél és szarvasgomba ügyben.

és minek olvasok én mindig a magyar agrár halódásáról?! jó ez nekem?! nem. ááááá

vettem ezt a subzero aláöltözetet a tengerszemben 5 ropiért. jó nagyon. csak megint az a baj, hogy a derekánál olyan kurva nehezen szárad, mint a többi. és az a legveszélyesebb. oda folyik a sok izzadtságcsepp, és elázik az anyag, és nehezen szára. mit csináljak? ááááhhhh

csinálják a melóban a budit. felxszag van. ez nagyon idióta 1 szó. felxszag. pfúúúú. mindent kibontanak.

csak ezt a tetü nápolyit ne ettem volna meg. kaptam. és ahelyett, hogy vettem volna 2 zsömlét, megettem majdnem 1 zacskó nápolyit. a gondolatától is forog a gyomrom. minek követek el ilyen hibákat? a nagy igényes gyomrommal... ehhhhh

elhúzok szabadságolni, gyűjteni sok érdekes történetet, ajd az összes emlékemet hazavágni hirtelen nagy mennyiségben elfogyasztott sörrel. jövőkép az van.

Nincsenek megjegyzések: