2008. december 17., szerda

na, már rég vetettem a betűket a virtuális lapjaimra.

a szabadságomat futkosással töltöttem. nem szó szerint, csak a tevékenységem jellegére utaltam. ugyanis biciklivel futkostam.
ezüstszínű kormányt hajtottam, végül az 5. bicikliboltban kaptam 7főn. beüzemeltük. a. levágta 40 centisre. nem mondom, hogy nem lett keskeny. tehát mit állítok?
szóval a pesti alföldön megbirkózok a tereppel, de mi lesz budán? nem mintha legfőképpen a kormányon múlna. nagyon hamar tologatni fogom a bringát. abban azért bízom 1 cseppet, hogy megerősödök, nem leszek olyan puhány, mint most. semmi izmom nincs. csont, zsír és bőr. kiábrándító. úgy látom, az az utam, hogy konditerembe járjak, és izomzatot fejlesszek mint1 csökkentve a kripliségemet. mert 1ébként nem érdekelne. de hosszútávon bajok lehetnek a nullaizmúságomból.

a biciklis életmód a szombati gyalogtúrán a börzsönyben érződött. ui. mióta nem tömegközlekedek, tehát elég keveset gyaloglok, azóta 1 1xű gyalogtúrától is irgalmatlan izomlázam lesz. fenéktől bokáig. nem gyaloglásra használom a lábaimat, hanem tekerésre, s ezek szerint teljesen más izmokat(?) mozgat meg. hozzátartozik, hogy nz. jóvoltából javarészt freestyle-ban gyalogoltunk, azaz nem turistaútvonalon. elég meredek volt némely szakasz. lihegtem, izzadtam. edzetlen testemnek nem nagyon tetszett. kiábrándító. ha 1x lesz gyerekem, sportoltatni fogom, az tuti. nehogy úgy járjon, mint én.
amúgy gyönyörű idő volt a börzsönyben. laposan sütött a nap. ha rövid ideig is, de sütött. olyan volt, mintha állandóan lenyugvóban lett volna. sok helyen hófoltok tarkították az erdőt. már amennyiben a fehér tarkít. az 1beolvadtszínű térdigérő avart...
meg a keréknyomokban jégtócsák. az érdekes volt, hogy a jégréteg alól eltűnt a víz. amikor ráléptem, csak az üres keréknyomot láttam.
jött velünk 1 kutya is. jól bírta. a végére ő is elfáradt, és álló helyben elaludt (mintha csak magamat láttam volna).
...
holnap folytatom...
még annyit, hogy tegnap ez történt:
király utca#kiskörte. a körtén haladunk. állok a mercis mögött, faszi telefonál. már nem vol tkedvem elégurulni gondolván úgyis mindjárt zöldet kapunk. igen, zöldre váltott, faszi meg se mozdul. a hasonszőrűek ilyenkor úgy robbannak ki. 3 mp-e zöld, semmi. rávágtam a hátuljára, kurvaanyádinduljálmárköcsög magamban. aztán elmentem mellettem. majd utolért, s rám dudált. nem rántotta rám a kormányt nagy meglepetésemre.

nem úgy mint múltkor az üllőin kifele a népliget után. a buszállomás környékén az álló autók és teherautó közt elslisszoltam. majd ők is zöldet kaptak. rajtam és a teherauón kívül 1 árva lélek nem volt a 3 sávban. erre kb sávon belül megelőzött, majd a művelet után 2 sávot váltott balra. ksöz, srác. csak tudnám miért jó centizgetni? ha meg baleset történik véletlenül, akkor meg van a nagy csodálkozás/cserbenahgyás.

mint a mercis, aki nekitolatott budán a parkoló toyotának v mi volt az, majd szépen tovagurult...

Nincsenek megjegyzések: