2008. december 18., csütörtök

vezekelnem kellene

de tényleg.

MA
hogyan lehetséges az, hogy december tizennyolcadikán esik a tetü eső. tegnap 3x áztam el és 2féleképpen: az esőtől. és ugye a berúgás. ma 1x áztam el, és még csak reggel 9 van. gondoltam, tökmind1, hogy bringával jövök, s úgy ázok el, vagy tömeggel (csodálatos: legalább a bkv nem sztrájkol), s úgy ázok el. mert vízálló cipőm nincs. sőt, vízálló dzsekim sincs. viszont van vízálló nadrágom (otthon a szekrényben). tehát esélytelen. juteszembe van nekem parasztvakító sherpa kabátom, ami lehet, hogy vízálló. 1 dolog miatt nem szeretem: túl hosszú, és ha leszállok, gyakran beleakad a nyeregbe. erre nem mindig vagyok felkészülve. szóval szarrá áztam, és minden radiátort igénybevettem a cuccaimnak. nem is érdekel. monnyuk van még gáz az esőben biciklizéssel: ráfolyik az eső a szemüvegemre, ha megállok elkezd párásodni.

és november 28-án belenyúltam a kazánba, elégettem 1 cseppet a kezemet. még mindig nem gyógyult be. majdnem olyan, mint amikor keletkezett a sérülés. valami nagyon nincs rendben velem... öregasszony-kéz...
most igazán megfogad6nám, hogy többet nem biciklizek részegen.
azt se tudom, hol kezdjem. lehet időrendbe szedem a dolgokat, és úgy. ez a logikus.

TEGNAP
volt ilyen kis évfolyamösszeröfi m-éknál. ez negyedévente fordul elő zugló spirituális és gasztronómiai központjában, haha.
nagyon jól sikerült, eztet mindenki beláthassa.
m. olyan májpástétomot hozott össze, hogy meg-szólalt. különbözőek vagyunk, ez megviláglott a májp. ízlelése közben. t. savanykásnk érezte, én édeskésnek. többieket elfelejtettem.
én olyan cuki zsömlécskéket hoztam össze, hogy meg-szólaltak.
én olyan spenótos pizzát hoztam össze, hogy meg-szólalt.
csúszott a bor is. és a pálinkától sem kígyózott bennem a hideg. utólag elemezve lehet, hogy azért nem, mert a bor annyira eltompított, hogy nem érezhettem szarnak azt a pálinkát. nem volt esélyem.
nagyon jót szórakoztunk.
a zugló - toldimozi távolságot nem tudom milyen útvonalon küzdöttem le, csak sejtésem van felőle. 1 biztos: esett az eső. és megittam 1 sört. és hazafele a bicikliúton totyogtam, amikor hirtelen jött 1 taxi, aki nem adta meg az elsőbbséget, én se figyeltem annyira, meg ez a patkófék hogyismongyam nem az igazi... nem is tudom, nekimentem -e, vagy csak 2 centire álltam meg tőle. 1 db-ig álltunk mindketten, majd végre elgurult az utamból. vitatkozni nem akartam vele, hisz a számat se volt kedve kinyitni. meg ittasan... ittasan jobb, ha befogom.
a kapura kurvára figyeltem, hogy ne lökjem neki a falnak az ajtót, ne lökjem neki abiciklit az ajtónak. szerintem nem zajongtam, p.bá mégis felébredt, kinézett az ablakon, és nagyon ideges volt. én meg vitatkoztam vele, vagy visszapofáztam vagy micsoda. arar emléxem, hogy nem csak mi csináljuk ezt a kapuzuhogtatást, hanem más is. ez megnyugtató, hogy nem megint a huligán fiatalok jött le belőle. majd elnézést kérek tőle józanul is. valamit csinálni kell ezzel a kapuval.
nem találtam a lakatkulcsomat. elő kellett kotornom a pótot a fiókból.
felértem a lakásba végleg. nem találtam a pénztárcám. miután kipakoltam a táskámat, rájöttem, hogy a mezemben van. a kulcs is ott volt. a telefont sem találtam. hát kész. az reggel meglett. belkevertem az esőhuzatba. és majdnem beleestem a kádba zuhanyzás után. valahogy sikerült megúsznom. persze ettem, mert nem bírtam megállni, hogy ne egyek.
rettenet.
mikor j/növök ki ezekből a hülyeségekből?!

jó lenne 1 fényképezőgép (nem gondoltam volna, hogy valaha hiányolni fogom az életemből). vagy ha legalább a szkenner itt lenne. akkor nem csak ez a sivár szöveg lenne, hanem képek is. szépen rajzonék, beszkennelném. olyan szépet alkottam, azt is megmutatnám.
még a biciklimről sincs 1 fénykép sem. az asszimetrikus kormány. b. szerint olyan az új bringám, mint 1 gazella. most legyen gizella a neve? van itt vmi szavazógép, megkeresem, és megszavaztatom. vagy legalábbis megközvéleméynkutatom.

a túráról már nem írok semmit. sok volt ez így is.

Nincsenek megjegyzések: