2008. december 10., szerda

kabaré

tegnap a szilveszteri rádiókabaré felvételén voltam.
könnyesre nevettem a szemem. nagyon jó volt. sajnos 1 poént sem tudok idézni. hallgassátok meg szilveszterkor vagy január 3-án az ismétlést.
amikor megjelent litkai gergely, örültem, hogy ő vezényli majd le az estét. ám ketten nyomták trunkó barnabással. szerencsére litkai gergely sokkal többet szerepelt. annyira jó. mindig olyan vicceseket mond. és az a stílus... i., jó hogy kitaláltad, hoyg kabaréba járjunk időnként!
badár sándor csalódás volt, nem nagyon erőltette meg magát.
áhh, nem is írok többet, mert úgysem tudom visszaadni.

du. voltam 1 szakmai előadáson. mivel kialudtam magam, feltételeztem, hogy nem fogok elaludni. rosszul. ugyanis szinte végigaludtam az egészet az előadó és még másik 5 ember társaságában úgy, hogy videofelvétel is készült róla. nem tudom, mi van velem: ha beülök 1 előadásra kipihentségi állapottól függetlenül folyton elalszok. jobb esetben csak pár percre. nagyon gáz. mintha nem tisztelném az előadót. de nem tudok parancsolni magamnak. aludtam én már el nobel-díjas előadásán a 2. sorban...
lehet azért van, mert annyira nem ál közel hozzám a téma, nem értem, és kikapcsolok. mert pl rádiókabarén nem aludtam el. és a cukrász órákon is csak ritkán.

állandóan élelmiszerekről, főzésről olvasok. el tudnék egész nap lenni ezzel.
...

Nincsenek megjegyzések: