2009. március 24., kedd

töpörtyű

legyen ez a cím.
a nők lapjában volt 1 recept: szilvilekváros papucs. ez így nem tűnt érdekesnek, ám amikor elolvastam a hozzávalókat, és 500 g liszthez 300 g darálttöpörtyűt írt, akkor elgondolkoztam. 1 édes süteménybe hogy kerülhet töpörtyű?! hát így. beleírják a receptbe. később megbékéltem a recepttel, és 7végén 3 dimenzióba hoztam. mond6om, nagyon finom lett. tényleg. megettem kb 10 db-ot 1más után még langyosan. nagyon tele voltam, s kb. undorodtam magamtól ennyi szénhidrát magamba tömése után, de frissen nagyon ízletes volt. másnap délelőtt 11-ig nem ettem semmit, de ekkor már a vércukor olyan alacsonyan volt, h muszáj volt betömni valami szénhidrátot, hogy fel ne forduljak. mind1. legalább nyigiban volt a szervezetem 1 darabig.
amúgy a szombat főzéssel, sütéssel, takarítással telt. olaszt tanulni már nem sok energiám maradt. az új gyógytorna gyakorlatsorhoz sem volt sok kedvem ennyi munka meg zabálás után.

kovász
ez rejtélyes nekem még mindig. a ciabatta tésztájából félretettem valamennyit, hogy jól kiszárítom, összemorzsolom, s a következő ciabatta tésztájába ez lesz majd a kovász. 1 kísérletről van itt szó. kíváncsian várom, hogy mi fog történni. már annak is örülök, ha kiszárad ez a kovász. mert olyan vizesre dagasztottam a ciabattát, mint még sose (ez volt a 3. alkalom, csináltam). remélem, nem penészedik be.

gyalogos átkelés
ez tegnap zalaegerszeg belvárosában.. 2x2 sávos út. autók jönnek-mennek, nincs csúcsforgalom. zöld van mind2 irányban. erre gyökkkettővel ferdén sétál át 1 csaj az úton mobiltelefonálva, afejét még véletlenül sem arra fordítva, amerről autó jöhet. éppen meg tudtunk állni. hihetetlen. vártam, h k. megnyomja a dudát. meg is tette. a csaj meg kb. nézett értetlenkedve. istenem, a sok hülye gyalog s akkor az ilyenek csodálkoznak, hogy elbasszák őket. körül se néznek. az emberek nem nagyon féltik a szaros életüket. de ha baj van, akkor 1ből a másik a hibás. meg az autós. felfog6nák végre, hogy van saját felelősségük is. fel kéne pofozni az ilyen csitriket. meg a szüleiket is. az egész magyar társadalmat beforgatni a földbe. ez túlzás. én meg miért gondolom magam jobbnak a többinél? holott nem biztos, hogy jobb vagyok. mind1. fröcsögni tudok, haha..............

nagy gondolatok nincsenek a fejemben.
a környezetem jobban várja, mint én, hogy újra alkoholizáljak... ezek szerint részegen jobb fej vagyok, jobban elviselhető. kicsit zavaró, hogy ilyen nehezen fogadják el. nekem könnyebben ment. így hogy nem kocsmázok, tudok tanulni, gyógytornázni, felfejleszthetem magam. már csak a lelkemmel kéne többet törődni, mert azt is beiktattam a böjti programomba. legfeljebb kitolom az egész tisztulási folyamatot még 1 hónappal. hogy végre kitaláljam magam. ráleljek a nagy életfeladatomra. mert enélkül 1re keservesebb élni. bele a vakvilágba. ezt így tényleg csak alkohollal lehet elviselni. kell valami cél, hogy végre ráléphessek az útra. ha már 1x kezdek megvilágosodni, akkor ne akadályozzam a folyamatot.
ja, ja.

akartam idelinkelnii vmi nagyon dúrvát, de nem lehet.
a unit magazinban volt 4 kis fénykép 4 testépítőnőről. rettenetesen néznek ki. ha nem lenne kicsit nőies a hajuk, azt hinném, férfiak. ezek már betegek lehetnek. annyira gusztustalanok. őket látva, én jobban tetszem magamnak, mint ők nekem. rettenet. a férfiak is rohadt gusztustalanok ilyen izompacsiként. kinek tetszik ez? annak a szubkultrának biztos, akik a testépítésre tették fel mindenüket. hát ha így boldogok...

Nincsenek megjegyzések: