2009. március 31., kedd

nagy gondolat

nem jutott az eszembe. csak tegnap, hogy jól megosztom mindenkivel vagy a mindenki 1 ksi szeletével.
ma rédijókabaré felvételre megyek, tehát biztos jól fogok szórakozni.
á-hhá, megvan!
a csokitorta, amit blél-nak sütöttem, ez volt. ez fantasztikus 1 süti. csak imádni lehet. és ha valaki 10/20/30 éves, akkor tudok 1 helyet, ahol lehet X gyertyákat kapni. gondolom, több hely is van. mind1.
tegnap a toldiból kapott plakátokkal kezdtem valamit. lecseréltem afürdőajtón lévő biciklis képeket a szakácsos képre. jó hogy 23 db-ot kaptam, mert az elsőt el is szabtam, túl keskeny lett. baromi jól néz ki az ajtón. ha lenne gépem, lefényképezném, de nincs így mindenki képzelje el, hogy az ajtó 5 üveges szakaszból áll, és ebből a 3 középsőre jutott a plakátból. szépen kitölti. olyan biciklis papírokat szedtem le, amiket tesóm most ragasztott fel a sufni falára :)

sőt, a szódavizes palackos képemet is kitettem 1 másik üvegrészre. a mi lakásunk tele van üveges szakaszos ajtókkal. szuper. 5 év alatt ez nem jutott eszembe. most tökjól néz ki. meg-ő-rü-lök.

napá!

Nincsenek megjegyzések: