2009. április 1., szerda

kabaré

az élet, jesssz.
és kabaré felvételen voltam.
fura volt bal oldalon ülni. eddig mindig jobbra kaptunk jegyet.
sokat nem írok az egészről. mindeki hallgassa meg. most nem volt akkora a műsor, mint pl. szilveszterkor, mégis nagyon tapsolt a közönség. nem értettem őket. igazából azért éri meg elmenni, mert 1 csomó poénos dolog történik a felvétel alatt. jó, jó a műsorok eleve viccesek, de sok helyzetpoén van meg bakik. a vágókat nem irigylem, mert néha az előadők igazán eleresztik magukat, hogy pl. majd ezt kivágják valahogyan, az ő dolguk. azt is szeretem még, amikor a közönség pár tagja később jön, s ők külön meg vannak szólítva a műsorvezető által- mindig vicces.
és az előadók is küzdeneke a nevetéssel, amikor elhibáznak valamit. nagyon jó. olyan röhejes az egész. ettől a sok bakitól (tegnap különösen sok volt), lesz életszerű, felejthetetlen élmény.
már amennyire. az utolsón, ajalán elaludtam. ő gitározni szokott, annyira 1ébként sem bírom. éreztem, hogy már nem sok türelmem maradt, bármi vicceset is mondanak a srácok. gondoljunk bele: 19.30-tól 23.00-ig tart a felvétel negyed óra szünettel. ezt elég nehéz kibírni ülve, gyakorlatilag mozdulatlanul, mert olyan kis hely van mozgolódásra, hoyg tulajdonképpen nincs is. lábaimat nem tudom keresztbe rakni, s a térdem majdnem az előttem ülő háttámlájába fúródik, pedig nem vagyok 1 magas ember a 168 centimmel. szóval az utolsó fél órában szenvedtem. a lábam már járt, 1 percig nem bírtam ugyanolyan helyzetben megtartani... addig amíg el nem aludtam.
újabb erdélyi arcok mutatták meg magukat a magyar közönségnek. óriási tapsot kaptak, pedig meg sem közelítették a másik 2 csákót, és a beszédjüknek nagy %-át nem lehetett érteni. úgy érzem, ez a taps inkább az erdélyiségüknek szól, mint a tehetségüknek. a másik 2 esetében ez nem feltűnő, mert ők mindig szórakoztató, friss, egyedi műsorral jönnek. talán majd beletanulnak, és jobbak lesznek. poénból nyomatták ezt a frusztrált szöveget, de gyanítom van is bennük 1 adag. valahogy ezt érzem. beszél a másik frusztrált, haha.
megváltás volt biciklire ülni, és hazatekerni. ezt az ajtósi dürert is felújít6nák már, mert mindig az a képzetem van, ha rajta kerekezek, hogy nyolcast kapok, vagy laposabb gumi esetén defektet. ráadásul akkorát üt, hogy az 1 réteg nadrágban (jön a tavasz, lehet elhagyni az aláöltözetet) már nagyot üt. most különösen keményre lettek felfújva a gumik. nem 1 kéjutazás így biciklizni. és ezzel aszutyok nyereggel meg...
kerülnöm kell az ajtósit.

és kellene 1 másik nyereg. nézegettem az aprót, de nincs kedvemre való. nekem mindenképpen lyukas kell. az meg éppen nincs eladó. újonnan meg annyira drága.

még mindig hörgök. nem vészes. néha kiduggul a fülem is.

7végén mexikóiban utaznánk otthon. már sugalltam a mutternak. kész tervvel kell előállnom. ezt a tabasco szószt meg kellene kockáztatnom. utánanézek, hogy miből is ál tulkép.

Nincsenek megjegyzések: