2009. április 7., kedd

megszületett

1etlen fogadott testvérem kisfiacskája!!! deizgi.

erőd utca
na, hát igen. sikerült feltekernem az erőd utcán a gizellával. múltkor is próbáltam, de szerintem azért kellett leszállnom, mert sok autó volt, és nem lehetett tőlük rendesen haladni no meg kacsázni. most elégedett vagyok.

simakrémes tortát csináltam a munkatársam születésnapjára. szétfolyt az egész. valamit elszúrtam. de ízlett neki (meg mindenkinek) és meg is lepődött.

györgyike,
kössssz hogy sztárolsz a neten keresztül is :)
én is gondolkodtam már ilyeneken, hogy ki a szép. és valóban: akit szeretünk, az szép. és fel sem merül bennem, hogy kívülről milyen. csak ennek a felismeréséhez időre van szükség, van 1 útja. a világ összes emberét meg nem tudjuk megismerni. ezért 1. látásra ítélünk a külső alapján. én is. ez van. engem is megítélnek az alapján. persze, ha több önbizalmam lenne, kevésbé érdekelne, hiszen nem sugároznék ki magamból valami olyat, ami alapján "belémköthetnek". aki valóban erős, azt nem merik bántani.
ilyen ez...
most gyakorlom az erősséget...

olvasok 1 kis ezt-azt, h felidegesedjek. pl. indyt

Nincsenek megjegyzések: