2009. július 6., hétfő

gurulós

málna helyett gurulós bőrönd. ezen gyakran kell nevetnem. ahogy leszállnak a vonatról a népek, a térkővel kirakott peronon húzzák maguk után a gurulós bőröndjeiket. és jellegzetes hangja van. lépcsőnél megáll, fogantyú behúz, letotyog.
a déli pu-on este 2 arc vizipipázott meg sörözött...

mamával meggyesrétest sütöttünk szombaton. meg tojásosat és spenótosat. nem értettem, miért ilyen vastag a rétes, nem szokott így lenni. erre a mama megmondta a választ: olyan baromi nagyra megnőttek a meggyeink. és valóban. mint a cseresznye. kissé elbaltáztuk, ui. a kimagozott meggy a spájzban töltötte az éjszakát, nem a hűtőben, így szombat délelőttre beindult. gondoltam, sok cukorral ki lehet küszöbölni az enyhén alkoholos ízt. a többiek szerint sikerült is, de én éreztem az erjedt ízt. és kiborultam, hogy milyen amatőrök, hogy nem érzik meg, nem is érdemes nekik sütni-főzni. nem mind1ik falaton éreztem én sem, de jellemző volt a meggyesrétes ízvilágára az enyhén alkoholos beütés. na ennyit erről. a spenótos sótlan lett, és elbírt volna még 1 fej fokhagymát. (minden sütött cuccot jobban be kell fűszerezni, mint gondolnánk) legközelebb javítok rajta. van 1 tuti rétes5letem, de azt sajnos a nyilvánossággal nem oszt6om meg, hátha valaki lenyúlja. bár annyian úgysem olvassák ezt a blogot. mind1, én ilyen vagyok, hogy megtartom magamnak. jó, hogy nem vagyok professzor vagy vmi nagy ész, mert akkor nem osztanám meg a tudásomat a beosztottjaimmal- közben meg ezen pörgök, hogy a sok okostojás és zseni a sírba viszi a tudását... áhh, neem, szerintem nem is vagyok ennyir efukar. azt meghagyom a ... nemtommilyen cégnek. nagyon rühes 1 kampányszöveget választottak ezzel a fukarsággal. saturn, ugye? szóval ilyen antiszociális reklámot rég hordott magán a föld. ez a taposs el mindenkit, csak te számítasz, ez nagyon durván lejön itt. nem is értem, ezt miért nem cenzúrázták ki?!

otthon a kocsmában jól éreztem magam péntek este. ha ott iszok, mostanában az az érzés tör előlem belő, hogy oda tartozom. a gyökereim... fura. ezen gondolkoztam ma is a népligetnél ahogy kanyarodtam balra nagyívben az üllőiről. aztán szabálytalanul átmentem a piroson, s 1 autó szabálytalanul kanyarodott ki. de nem volt necces a helyzet. ha 2 szabálytalankodó térben és időben is összehangoltan tevékenykedik, abból komoly baj lehet... figyeli figyelni figyelni mindenki helyett, gondolkodni mindenki fejével- az örök tanulság.

reggel tökjó biciklizni. érdemes korábban kelni.

Nincsenek megjegyzések: