2009. július 8., szerda

mégis jól alakult

ez a hugo-s ügyletem. felhívtam őket és kérdeztem, tart -e még a 20 % kedvezmény a bbb termékekre akció. igen, a 7en. elmondtam, hogy nekem a pénztáros elfelejtette levonni, otthon összeszámoltam, és tuti. mondták, ok, menjek be, valamit tesznek értem, a pénzt sajnos nem tudják visszaadni, mert már lezárták a kasszát.
na, hát elég frusztrált voltam, azért rávettem magam, hogy bemenjek, végül is ők hibáztak, miért én érzem magam rosszul, hogy reklamálok?! mikor gyógyulok ki ebből?
srác a szokásos voolt. amikor 7főn kamáslit kerestem, hallom, kérdezi, kinek kell ilyemkor kamásli. odavigyorogtam, hogy nekem. jaaa, neked? mi van veled? rég rendeltél az x-factortól.
szóval tegnap nála reklamáltam. mondom, megjelent az örökké problémás ügyfél. csak 1 lámpára emlékezett, pedig 2 volt. meg még ki tudja, mik. megkérdezte, megyek -e a szigetre. hogy jut6ott eszébe ez a kérdés. örült, hogy tudott segíteni, én is örültem neki. menjek máskor is, várnak szeretettel. jó, hogy ezt leírtam, legalább a faarcomba visszatért az élet. ja, és úgy segített, hogy ha legközelebb megyek vásárolni, akkor leírják azt az 1800 ft-ot a cuccból.

otthon pedig beállítottam az 1. féket, felszenvedtem a markolatot, ami valóban nem csúszik kesztyű nélkül sem, valamint a csomagtartót is feltettem. remélem, nem lesz vele gáz. kipróbáltam a bringát, működik. már csak nekem kell működnöm. izgulok kicsit. fáj a gyomrocskám. bár ebben az izgalomban nem csak a biciklitúrával kapcsolatos dolgok vannak. nehéz szétválasztani a dolgokat. olyan ez élet, mint a környezeti zaj mérése: káosz, káosz. sose lehet tökéletesen lekövetni a valóságot. engem ez megvisel.

ez az új divat nagyon furcsa. furcsább mint a lábszárközépig érő harisnya. próbálok képet keresni. csak azt se tudom, hogy hívják ezt a ruhadarabot. olyan mint 1 kardigán, de csak a lapockáig ér le, és elől se lehet begombolni. van ebből vászon vagy kötött alapú is. mintha 1 dzsekit elvágtak volna lapockánál. hogy ez miért jó? talán trikóból így lehet hosszúujjút csinálni. ezek szerint van realitása. akkor is hülyén néz ki... nem találtam képet.

weezer- this is such a pity. ezt hallgatom.

elbürokratizálódtam l. szerint. áhhh.

tegnap pestos tésztát ettem. mindenből lehet pestot csinálni. ez kb. azt jelenti, hogy összezúzni. szóval akkor én bazsalikom-petrezselyem pestot ettem.

Nincsenek megjegyzések: