2009. július 7., kedd

sör

most ünnepélyes megfogadom, hogy a 7en már nem alkoholizálok többet. nem lenne jó teljesen szétcsúsztatni magam a túrára. jó volt ez a tegnap, de megálljt kell parancsolni. újra ettünk gíroszt b-val éjfél után. és elaludtunk a toldiban. ezen nem lepődtem meg, mert már tegnap délben is teljesen ko voltam. ko, nem ok. ébredés után még inni akartam. szerencsére nem volt nyitva az a 2 hely, amit megnéztünk, így csak sima biciklizés lett belőle. ez pont kellett. olyan szépen ébredtem. még semmi bajom. csak kezdek éhes lenni. feneketlen a gyomrom, ha szabad ezzel a képzavarral élnem.
izgulok. a biciklimmel ma már komolyan foglalkoznom kell. és átbasztak a hugoban. legalábbis nagyon úgy tűnik. most mehetek reklamálni. amatőr vagyok.
az italnak a legrosszabb 6ása: "másnap" úrrá lesz rajtam a 2ségbeesés. az italozás ürességhez vezet. semmi értelme. csak költöm a pénzt.

Nincsenek megjegyzések: