2009. július 20., hétfő

MEGJÖTTEM

igen.
- szóval elpunnyadtam
- a combzsíromból faragtam
- izmokat nem növesztettem
- tiszta ragya lett a fejem a naptej+izzadtság kombinációtól.
- hazahoztam az itthon megvásárolt kenyér 1/5-ét
- fasza idő volt
- hisztiztem is
- jegyzeteltem ---> hosszú élménybeszámolóra készüljetek, ami nem lesz olyan poénos, mint 2007-ben
- az olaszok fagyija mennyei még mindig. hogyan vándoroljak ki?
- nehezen tekertem a gizellával... csalódás
- na nincs rinya, azért jó külföldön lenni. semmi/senki nem jut eszembe itthonról, csak a jelenre koncentrálok. de a máv és a bp-i utak hamar visszazökkentettek a valóságba

na, majd.

4 megjegyzés:

samanaj írta...

Varom a beszamolot!
De azert lehetnenek poenok!

"Identitás választása"
ez viccesen hangzik :)))

samanaj írta...

Tenyleg nincs olyan fagyizo mint az olszoknal ?

En szeretem a Peceli uton levo regi motoros femedenyes keveros fagyit amiben esetenkent jeget es citromdarabokat talalok.
Sokkal jobban esik mint a csodas kremfagylaltok.

zsempi írta...

de a vári cukkrázzda a szlovák úton nagyon jó. isteniek a fagyik, a sütik feledhetőek. az árszínvonal is nyugat európai.
én szeretem a krémes fagyit. sőt, csak azt szeretem. még ezek a tekerősek is egész finomak tudnak lenni.
fagyiii

samanaj írta...

A szlovak uti cukraszda mellett mar sokszor elmentem de meg sosem jartam bent...

asszem mi itt szoktunk eletmento reteseket enni:
http://holvan.hu/hu/link/poi/?piid=246000

meg neha reggel a nagymama palacsintazojat(es amikor volt a krumplizdat a margit hid budai hidfojenel) latogatni reggelire bar ez plusz kb 30 kilometert jelent reggel a szokasos 15 melle es akkor meg keveset szamoltam.