2009. július 28., kedd

mennyi döglött galamb

van! dúúúrva. már nem csak az úttesrten, hanem a járdán is. uhh. hullanak mint a legyek. undorítóak így is.
tegnap megettem 250 g tésztát. ez a főzés előtti tömege volt. utána 1 kis kekszet meg tesóm áfonyalekvárjából készült gyümölcsös joghurtot. ez a lekvár megjárta újra ausztriát, svájcot, olaszországot és lichtensteint. ugyan felbontottam, de csak 1x ettem belőle. nem ízlett, igen édes. de gyümölcsjoghurtnak kiváló.
írnom kell. már találtam 1 honlapcsinálót, ahol elkészíthetem a biciklitúránk dokumentációját.
és csináltam fényképet a laugen brötchenről, aminek a kikísérletezésébe belekezdtem otthon. de rendes fényképezővel van, úgyhogy még jó sok idő, mire ide kerül. meg lehet nem is lesz jó a kép.
apának az autója 1 sztár. a szamár. ha nincs bent a garázsban, 1. akkor rá lehet tenni a lavort, s amikor kiteregetjük a ruhákat, nem kell lehajolni :) 2. apa meg a nagybátyám a tetjén támaszkodva söröztek. 2 sör rátesz, ők meg könyökölnek. erről is van fénykép, szintén a filmes gépben. anya mondta... nem, ezt nem írom le :)

Nincsenek megjegyzések: