2009. november 6., péntek

szimpla

szimplában voltunk tegnap az olaszosokkal. rácsodálkoztam a helyre, hogy mennyire megnőtt. 1re csak terebélyesedik. 550 a sör... hát legalább van fűtés meg jól néz ki.
tegnap azta súlyos hibát követtem el, h tömeggel jöttem melóba a reggeli eső miatt. aztán olasz után hazametróztam, s biciklivel mentem a szimplába. csak 2 sört ittam meg. néha annyira rámtör a biciklizés iránti szeretete, hogy azt hiszem, meg-ő-rülök. a szimpla biciklitárolójában megkérdezte 1 távozó fogyasztó, h igaz -e szerintem, hogy az ember szerelmes a bringájába? IGAZ. ezek után még jobb volt hazatekerni.h ogy más is így gondolja.

azt hiszem, fogytam. már épp ideje volt, mert kezdtem elzsírosodni. még nem szeretném abbahagyni. karácsonyra el kéne érnem a 60 kilót. akkor úgyis újra beindul a zsírszövetmegnagyobbodás. bizonyára nem tesz jót ez a súlyingadozás. biciklitúra után kéne megtartanom a súlyomat. persze az a terhelés, amit akkor adok a szervezetemnek, nem általános, nem mindennapi. elég nehéz dolog utána nem visszahízni. mert kííívánom az ételt, úgy érzem, fel kell töltődnöm, mert a sok mozgás ellenére is 1 lepusztult arc néz vissza a tükörből. és a naptej+napsütés+por+verejték kombó az arcbőrömnek kifejezetten káros. most meg teljesen jó. időnként megtapogatom, hogy még mindig olyan sima -e, mint 3 órával ezelőtt. ezen pörgök.

most mit csináljak a banánnal? banános joghurtként fogyasszam vagy 1em meg önmagában? kalóriaszegényebb a 2. verzió.
nincs narancsbőröm. ez megnyugtató. huhh.

van még vmi?
valami miatt mindjárt szét-robbanok... mi ez?

Nincsenek megjegyzések: