2009. november 2., hétfő

szombat... ejjj

mint a diszkó... este 11-kor indultam el bulizni a bem moziba. b. beszélt rá, én nem ragaszkodtam hozzá. míg vártam a telefonját, el is aludtam ülve a konyhaasztal mellett. kezdett hűlni az idő, de nem vettem fel 100 réteget, hiszen úgyis baromi közel van a bem mozi. a rétegrend: trikó+hosszúujjú+széldzseki. sapkámat és kesztyűmet b. zsákjába sülyesztettem, és örültem, hogy végre hátizsák nélkül lehetek. most mostam ki, nem akartam, hogy bebüdösödjön. beléptünk, és vmi fura volt. pár perc múlva rájöttem. csend van. csend... szóval nem szólt zene, csak beszélgettek a népek. mire megvettük a sörünket, már szólt is a diszkó :)
sok mindenre nem emlékszem, amire meg emléxem az is kevés meg nem publikus, de az biztos, hogy villámberúgás volt. a hely szelleme... tavaly is rettenetesen berúgtunk vmi bicikklis buli alkalmával a bem moziban. akkor 3-3 sört ittunk, a mostanira nem emléxem.
a csodás (cuki, zöld, tehenes ülőke) női budit ki sem próbál6tuk, ugyanis a vécécsészébe bemenő vízvezeték el volt válva a porcelántól. csak néztünk. úszott a budi így derült ki. a pultosnak újságoltam, hogy mit tapasztaltunk, hát nem nagyon örült neki, de mi sem. így a férfi klotyóba jártunk ezentúl...
volt tánc, röhögés, és totál emlékezetkiesés. az agyelhagyó buli.
reggel amikor tekertem haza, rámköszönt 1 bringás, ő biztos túrázni ment. kicsit hoályos volt a dolog. vasárnap reggel sapka és kesztyű nélkül. valamelyest kijózanított. hát még az maikor a házhoz érve elővettem volna a kulcsaimat, de üres volt a zsebem. felcsengettem dzs-t, akinek vázoltam az eseményeket, majd sapkát és kesztyűt húzva visszatekertem a moziba. a margit hídon. még nem volt sok gyalogos. hiába zörgettem, cs. nem hallotta. hazamentem aludni. nem volt lakatkulcsom, lakáskulcsom, telefonom.
szerencsére vannak pótkulcsok, így nem volt akkora para.
1 körül kikászálódtam az ágyból, és újra eltekertem. ezúttal a láchídon. így futottam össze b-val, aki épp a margithíd felé tartott. nem voltak a táskájában akesztűm meg a sapkám :( a mozi még zárva volt, így hazakullogtam. kifejezetten jót tett ebben a metsző időben a biciklizés. felfrissített.
mivel fél 5-kor már adtak vmi filmet, 4 környékén visszatértem a bemmoziba a cuccaimért. a pultos már ott volt. előadtam neki bánatomat. s lám, a kulcsaim, telefonom megvoltak. szuper, zsebrevágtam, megksözöntam, majd hazaindultam. a sok gyalog miatt most a lánchidat választottam. otthon a kapu előtt belenyúltam a zsebembe, és gyanúsnak találtam, hogy alig zörög. bazz, a pulton hagytam a kulcsaimat, csak atelefont vágtam zsebre. neeeeee. ettől sírtam volna, ha tudok. ennyire béna hogy lehetek?! vicces. szerencsétlen. mind1. talán ma bemegyek értük, remélem, még megvannak. kemény dolgok ezek. hahah
kell nekem ez a sok alkohol...

ma reggel örömmel tapsztaltam, hogy a múzeum körúton az új kerékpársávon nincs 1etlen parkoló autó sem.

pénteken megvettem a turmixgépet. nagyon szuper.
sütöttem szalonnás-savanyúkáposztás kenyeret. a káposztától nem száradt ki. és kacsazsírral megkenve világbajnok. hadd ájuljak el nagyságomtól 1 pillanatra, hehe

Nincsenek megjegyzések: