2010. március 19., péntek

az 1. tavaszi reggel


úgy gondolom, hogy eljött a várva várt tavasz. természetesen túlöltöztem magam, és magamra kellett szólnom, hogy most meg ne azon kezdjek el pörögni, hogy milyen k. meleg van, megsülök, hahaha.

vetemény
ezt meg el is felejtettem írni tegnapelőtt, hogy elveteményeztem. sorbavetés, nem ágyásos művelés. elég puha ez awekerlei talaj. amikor forgattam az ásót, szinte lepörgött róla a föld. ezért is volt kicsit körülményes vetni. szerintem 3x annyi vetőmagot elszórtam, mint kellett volna, így 1elhetek majd. feltéve hogy kikelnek a magok. végül is a vetéstervnek megfelelően hajtottam végre a feladatot, igaz plusz sor is keletkezett. rosszul mértem le a területet. annyira izgalmas. a lábasba vetett paprika és paradicsommagok még nem keltek ki, csak 1 db fűszál. remélem, oké lesz nekik az a föld, és lesznek szép palántáim. most meg ezen kell izgulnom. meg öntözőkannát vennem. a reteknek kell a víz. különben pudvás lesz meg csípős. jó lenne, ha a szomszédék kutyája vagy nemtomkié nem oda szarna a kertünkbe. áhhh. utálom a kutyák tulajdonosait. nekem miért kell kerülgetni az ő szemetüket? miért nem tartanak felelősséggel állatot az emberek? segglyuk önk. miért nem csinál valamit? 1 szarzsákban élünk itt. londonbn nincs ennyi kutya, mnit pesten. ezt hallottam 1x a rádióban. meg akossuthon volt most 1 riport, a viii. kerületben 1 faszi 50 vagy 20onvalamennyi kutyát tartott a lakásában. normális az ilyen? és a szomszédok >1 év jártak az önk. nyakára, mire végre csináltak valamit. az emberek nem tudnak 1mással bánni. helyette kutyákat meg macskáat vesznek, s azokat terrorizálják az un. szeretetükkel.
nna, tavaszi hőbörgés...
most abbahagyom

Nincsenek megjegyzések: