2010. március 25., csütörtök

vetemény

keddről szerdára azt álomodtam -többek között-, hogy kikelt minden vetésem. baromi sűrű volt, s gondoltam, 1elhetek. de legalább van miből!
tegnap, azaz szerdán hazamentem, vittem 2 öntözőkanna vizet a veteményre. a reteknek kell, különben csípős lesz meg pudvásodik. és mit látok? kibújt 1 csomó minden. B1 sor. mi lehet az? fokhagyma. és a retek a salátával. juhéjj!
a lakásban állandóan alábast nézegetem, hogy kibújt -e már a paradicsom. kényszeres odanézegető vagyok. tegnap este megláttam, hogy ők is nekiálltak mozgolódni. sokkal több magot kellett volna vetnem. kb. fele nem kel ki. tudják ezek a vetőmagosok is, hogy mi a csízió. jó, hogy olyan sokat kiszórtam a kertbe is. boldog lehetek, ha fele kikel és meg is marad. viszont attól tartok a fűszerbnövény funkciójú mustármag nem gog kikelni. majd jól begazosodik... pénteken el kéne vetnem a zellert...

szomorúság és bosszankodás
a kedvenc fekete nadrágom megint elrepedt a hátsó zsebénél. be kell látnom, hogy ennek vége. ennyi volt. elfáradt az anyag, most már folyton szakadozni fog. kukába vele, brühühü. nagyon fáj a szívem, mert szuper szabása volt, slankítpott mint állat, és jól állt. ettől kell megszabadulnom. kereshetem újra az igazit. az igazi nadrágot...

alma
szerintem nálunk terem az ország lefaszább jonatán almája. ez a fán érett meg. szintén igazi. amiket mostanában ehetek, olyan mintha köszönőviszonyban sem lennének a jonatánnal.

veszek fényképezőgépet. msot el6ároztam. tényleg. és megtanulok féynképezni

kolbász
a szuper szalámim... ajajaj. anyáék hoztak 2 szálat. kívülről jól néz ki. tapintásra kissé puha. tegnap nem bírtam magammal és megkezdtem. nem nyűgözött le, és a fatternak adok igazat, aki így nyilatkozott róla: meg lehet enni. már látom az okokat is: a) a zsír:hús arány túl magas b) túlszárítottuk. a húsból kipárolgott a víz, a zsír marad olyan, amilyen volt. lehet túl vizes húst adtak a hentesnél. mert ez nem a saját disznóból volt, hanem vettből. csak a szalonna volt a mienk.
még apróbb kockákra is vág6tuk volna a hozzávalókat. hogy homogénebb legyen, jobban körbevegye a zsír a húst. gyakorlatilag henger alakú szalonna készült így. mondjuk éppen finom, de nem kolbááász. nem adom fel, legközelebb vagy valamikor kevesebb zsírt teszek bele és jó lesz. viszont a füstölése jól sikerült. és mivel túlszáradt, nem 1forma puha a hús meg a szalonna benne, így nem lehet vékony szeleteket vágni, ha megpróbálom, szétomlik az egész. feltaláltam a hengerszalonnát, jeee! nézzük a pozitiv oldalt!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.aldi-hungary.hu/hu/html/offers/2827_19078.htm