2010. március 30., kedd

7vége

honnantól kezdve nem írtam? mik történtek?

pénteken
semmi extra, nem mentem sehova, csak du. a lehel piacra. onnan átgurultam a pistabácsihoz. meglátogatni meg minden. és eszembe jutott, hogy a pinyóban hagytam a régi szar kerekemet, viszont benne van a gyorszár is, ki kéne venni, jó lesz az még valamire, különösen a múltkori eset miatt. kiszedtem, betettem zacskóba, de hova a fenébe raktam utána? szerintem a pistabácsinál maradt. ha szerencsém van, nem dobta ki. mekkora üzletet csináltam.

d. du. körbeszentelte az új albit tömjénnel. kapcsoltunk spirituális zenét, ő meg végigvonult minden helyiségen 3x. jemenben járt nem túl rég, és onnan hozta a tömjént. én bírom a szagát- a temetésekről ismerem. fertőtlenít. nem csoda, ha 1 temetésen tömjéneznek a pap körül. legalább ő ne rohadjon el, ha esetleg elkap valamit a halottól. hahahahaha. najó, ennek nem sok realitása van jelen kor magyarországában.
este oylan szépen elaludtam olvasás közben. már 9-kor. zuhany után mindig feléledek. és most alig bírtam visszaaludni. pedig nem is pörgettem az agyam semmin.

szombaton
reggel akkor megnéztük a mosógépet. a hülyéje nem akart kicentrifugázni meg leszivattyúzni a vizet. dzs. szedte ki a ruhákat, kézzel csavargatta, úszott a fürdőszoba. szmorúan gondoltunk arra, hogy mosógépszerelőt kell hívni, mennyibe fog ez fájni, jól átbaß majd minket mint hozzánemértőket. megkezdődött a telefonálgatás, kinek van megbíz6ó mosógépszerelő ismerőse. természetesen senkinek. aztán jött 1 suggallat: namondom, már mind1, hogy mennyire úszunk, megnézem azt a szűrőt, hátha van vmi összefüggés... bár nehezen bírtam elképzelni, hogy ha eldugul a szűrő, akkor ilyen tüneteket produkál a mosógép. kinyitottam, kiömlött 15 liter víz, és találtam vmi műanyag db-ot meg szöszt a szűrőben. feltöröltük a vizet. s újracentrifugáztattuk a gépet. s láss csodát! működött! nagy kő esett le a szívünkről. vállonveregetem magam ismét.
ezután jutalmul néhány órát eltöltöttünk a turkálókban. nem mintah nagy szükségem lenne új ruhákra, de változtatni kell. találtam is párat. jó, hogy divatba jött a csőnadrág, én is divatozok, jee. és még jól is áll. persze a seggem lehetne kisebb, de így is örülhetek, hogy csak ekkora, amennyit fölöslegesen zabálok...
paleolit ebédet terveztem. vettem 4 csirkecombot. iszonyúan besóztam, kevésbé iszonyúan beborsoztam őket, extra mennyiségű kacsazsíron megpirítottam, majd jött sok póré meg 1 kis fehérbor, fedő. zöldségköretnek vettem sárgarépát, amit a hámozóval szeltem csíkokra + borsó. jó hoyg ezt sótlanra csináltam. még vajat is raktam rá. enyhén zsííírosra sikeredett a cucc. kis borral le kellett öblíteni, mert aszittem, felfordulok. imádom a zsííírt. ilyenformán.
mondanom sem kell, hoyg amikor du. az üllőin befele tartottam a gödörhöz, már éhes voltam. pedig 2 nagy csirkecombot faltam fel. kettőt. viszont feledtette az az öröm az éhséget, hogy el tudtam úgy jutni a wekerléről a gödörig, hogy nem álltam meg 1x sem. ez a kedvenc játékom. nagyon ritkán sikerül így.
a gödör elől a hűlő levegő miatt elég hamar beszorultunk 1 koscmába. ahol szintén hideg lett, mert akkora volt a jövés-menés. monnyuk izé, legalább jót beszélgettünk.
este flash koncertre mentem n-val abemmoziba. természetesen a koncertre nem nagyon figyeltünk, hanem röhögtünk meg efféle.
mondjuk nem kellett volna meginnom 7 sört... igaz du. 5-től az nem is oylan sok. mi távoztunk utoljára a bemmoziból. már pirkadt szerintem. még a végén odajött 1 srác és megitatott velünk 1-1 metaxát. nem is volt rossz. bár lehet akkor nekem már mind1 volt, hipót is itat6ott volna. szelektiv volt a memóriám mint mindig. otthon afüggőfolyosó korlátjához zártam agizellát. gonoltam, ha majd jön avénasszony, hogy miért van ott, akkor ezt mondom neki: örüljön neki, hogy idáig is fel tudtam hozni, mert annyira részeg voltam. de nem szólt.

vasárnap semmi bajom nem volt. egészen addig, amíg el nem kezdtem sütni a névnapi sütit. elbasztam, de kegyetlenül. a kukában landolt, annyira. égetett tészta. ráadásul vmi bicikliversnyre sütötték először. ezzelakartam virítani abicikliseknek. nem sült át a gané. akkor be lett csukva a sütőajtó, újra átvizesedett és összeesett. majd még próbáltam kiszárítani de nem ment. úgy sem, hogy kettévágtam. és akkor beledobtam a kukába. maradt a gesztenyepüré... és a robotgépemet is a kukába kell dobni, mert folyton kiesik a habverője -ezért dobta ki a mutter. halálra idegesít. a tejszínt a végén már kézzel vertem fel. sebaj, a maradék tejszínből a csodálatos eperlekvárom hozzáadásával csináltam 1 eperfagyit. édes, mint az élet :)

vetemény
csodálatos: kikelt a lengyelországi bicklitúránkon krakkóban vásárolt fűszermustárom is. a retkek és a saláták tovább nővekednek, sőt kibújt a spenót is. sajnos a lábasban nődögélő paprika és paradicsom növények nem néznek ki túl jól. tesóm szerint kevés fényt kaptak, ezért igen megnyúltak. talán a paradicsom megmarad és szép erős egészséges lesz. ha 1általán az a paradicsom, és nem a másik. 1előre nem tudom, még nem olyan árnyalt a különbség a 2fajta között. abból a 2 kis levélből nem látszik. el se hiszem, hogy ezek májusra kiültethető nagyságúakra megnőnek. csak bízom benne. oylan jó lenne. most kényszeres veteménynézegetővé váltam. reggel, este megnézem. teganp villanyfénynél kellett megöntöznöm. a marci aszonta meg az erzsi is, hogy a jani felszereli a slagot, s akkor nem kell fentről hurcolni a vizet. de én ezt kétlem, hoyg felszerelik mostanság. nem is gond ez nekem, csak így dzs-t kell megkérnem, hoyg amíg szabadságon avgyok, öntözze a veteményest... a növény is felelősség... ááhh. a gyereket legalább magaddal kell vinni. de a veteményest otthon kell hagynod, nem viheted magaddal. de jó dolog ez nagyon. mindig figyelni. újabb cél az életemben. elég földhözragadt, de úgyis az kell nekem, hoyg leszálljak a földre. másokat is mindig odairányítok. pedig lebegni jobb. na ne basszam el már a kedvemet! már másodszorra mondom ma ezt és még csak dél van.

jóga
mukes megint izomlázat csinált nekem. úgy remegtek a lábaim jóga után, mint a kocsonya. de legalább most nem kaptam defektet. ez az 1lábonállás dúrva. van 1 olyan, h az ászána vége az, hogy bal lábon állsz, a másik előre kiynújtva derékszögben, s a nagy lábujjadat a jobb kezeddel fogod. szerintem hosszúak a lábaim, ezért nem érem el a végét, csak ha a térdem be van hajlítva.
az öltözőben meg akartam szerelni a csapot, mert szórta szét a vizet, baromira idegesítettem. vittem csőfogót. sejtésem beigazolódott: tele volt vízkővel. ecettel kellene kioldani- azt nem vittem. úgyhogy visszatettem az elszennyezett szűrőt. nekem is volt 1, de az nem ment bele. így marad ez a fröcsögés. nemtom mennyir egáz az, hogy én ön6almúleg megpróbálkozom ilyennel nem a melóban, és nem is az otthonomban... lehet vissza kéne vennem.

Nincsenek megjegyzések: