2011. december 13., kedd

bicikliút

megemlékezek a 7végén használt bicikliutakról.
péntek du. kitekertem pécelre. megyek a jászberényin, pirosat kapok valahol, leállok. szemlélődök. a látóterem kellős közepén feltűnik 1 nagy pirosas narancssárgás folt. mi ez? 1 bicikliút. namondom, ez zsírúj, csak úgy ragyog, kipróbálom. múltkor i sért kellemes meglepetés: a fehérútnál kezdődik valahol 1 bicikliút, rákanyarodik az albertirsaira, s tart egészen a vasúti aluljáróig. szóval rámentem erre a vadiúj bicikliútra, ami bevitt a kertek közé, majd kanyarodtunk, és a pesti út mellett találtam magam. szerintem jó lett. elég széles, sima, feltűnő felfestések, a gyalogok külön vezetve a régi járdán. nemtom meddig tart, mert én rákoskeresztúr központ után lekanyarodtam pécel felé.elégedett vagyok. lusta voltam elővenni a fényképezőt, így nincs bizonyíték, hogy ott jártam.

vasárnap délegyházára mentem. soroksári út --> dunaharaszti --> taksony --> dunavarsány --> délegyháza vonalon. taksonyban is csináltak 1 bicikliutat, mai szintén sima és széles. csak azt nem tudom, minek? nem úgy tűnt, mintha iszonyú forgalmas lenne a falu. igaz a vasárnap délután nem 1 referencia időszak... máshova is tehették volna a pénzt. na mind1. az út 1ébként egész jó volt délegyháza környékén. rossz felé mentem el, így 1 ksi terepet is beiktattam a célállomásig. tetszett nagyon. baromi jó az a sok tó a környéken.
hazafele (a vasútállomásig) úgy jöttünk, hogy én mentem elől, mögöttem laci és dzs. az autóval. volt nagy fény. úgy éreztem magam, mint 1 versenyző :)

karácsonyi dekorcsík a gorenje honlapján. cuki.

az a sok gondolat mind elpárolgott. ebben a melegben ne csodálkozzunk.  ma reggel jól beöltöztem. amint kiértem az üllőire, folyt rólam a víz. nem szabad beöltözni reggel, mert csalóka. hányszor megfogadtam...

múltkor volt 1 esetem: este sötét. 1irányú utcában mentem. lekanyarodtam balra. láttam, hogy jön 1 srác a járdán, nem akartam eléje vágni, hátulról akartam kerülni. mondja: bocs. én nem értettem, ezt miért mondja. aztán megértettem: jött mögötte a kis fekete kutya pórázon. satufék. megálltam. legközelebb jobban kell nézni. de sötét volt.
1x tesóm járt hasonlóan: gurult lefelé budán, és látott 1 faszit meg 1 kutyát. köztük akart elmenni, az ember megérezte, hogy gond lesz, és odarángatta a kutyát. tanulság: a kutya és a gazda között sosem próbáljunk meg elmenni.

na majd

Nincsenek megjegyzések: