2011. december 9., péntek

zsepi

náthás voltam/vagyok. ez megnövekedett zsebkendő szükségletet von maga után. ugye én textilbe fújom. nemtom milyen változás következett be a zsepikben, vízben, mosószerekben, de nem dörzsöli ki az orromat a ruhazsepi. kiskoromban kidörzsölte, mindig fájt és kenni kellett. a régi papírzsebkendők is bűnösök voltak orrpirosodás ügyben. ezeket a ruhazsepiket a mamától kaptam. vagy 10 évet a szekrényben álltak. talán még a papának vették annakidején. és öblítőt sem használok. és jól van az orrom.
múltkor voltam 1 tréningen, ahol sanszos volt a zsepihasználat. körbekínáltak 1 kis kosárkában papírzsebkendőket. az 1ik faszi eltolta, ő nem kér, felesége mondta, hogy 1edi megoldása van: textilzsepit használ. előhúztam a zsebemből én is a sajátomét: én is! nevettünk.
...még ehhez hozzáírok párnapos késéssel: a nátha annyiban viseli meg a szervezetemet, hogyha biciklizek és belemegyek 1 gödörbe vagy sínen megyek, szóval vmi huppanó van az úton, akkor fáj az orrcsontom. sőt gyaloglás közben is. de csak papucsban.


bicikli.
autó?
azóta gyakrabban használom az ún. bicikliutakat. tegnap is 1 ilyenen voltam. a kerepesit kereszteztem a hungárián a lágymányosi híd felé. nekem piros volt. vártam. aztán pirosra váltott a kerepesiről a hungáriára balra nagy ívben kanyarodóknak a lámpa. és átment egy autó a piroson. majd még egy... összesen 5. csak ámultam. ilyet sem láttam még...

sapka
vettem magamnak 1 sapkát. szürke. era szerint manós. a tetején van 1 pompom --> sisak alá nem fér. monnyuk olyat akartam, amit sisak nélkül viselhetek. utoljára biciklis sapkáért adtam ki pénzt, ami szélálló ugyan, csak kicsi a fejemre. túl nagy a hajam. érik ez a hajvágás... azelőtt mikor vetem sapkát? középiskola 2.-ban. számolok... 17 évvel ezelőtt. szombathely. vegyünk nekem sapkát. kikérő a kollégiumból, bertivel róttuk a belvárost. beszédültünk kb. a város legdrágább butikjába, a mészároshoz. tudni kell, hogy olyan fejem van, hogy nem mond6om, hogy jól állnak a sapkák. és akkor megláttam egyet. fekete, tetején bojt, amin 1 csomó van, oldalról 3-3 szál fonatszerűség lóg le. néhány kósza aranyszálat is belekötöttek. szóval ez 1 kötött sapka volt. mint 1 szittya fejfedő. valami olyasmi. 2000 forint. ú, bazz, ez kúrvasok. dehát ez még viszonylag jól áll, poén, ilyen nincs senkinek, megveszem. megvettem. hazamentem, mutatom apának a sapkát, hogy milyen menő.
-mi?! ez?!
-de tök menő...
-ilyet öreganyád is tudna kötni. ezért képes voltál pénzt kiadni?
-igen...
-mennyibe került?
-...ezer forintba. ezek után biztos megmondom, hogy valójában mennyi...

nem volt 1 olcsó darab. még most is húznám a számat, ha ennyit kéne kiadni 1 sapkáért. ez az új 2790 ft-ba került. és sokalltam. nem emlékeztem vissza, hogy annakidején mennyit költöttem a fekete sapkára.

bicikli
a pirosnál odagurulok 1 motoros kolléga mellé. várunk. 1x csak megszólal:
-nyitva van a táskád.
-tényleg?
-aha.
-köszi. azzal félreállok és behúzom

nagynénémnél leszálltam a létrácskáról, csak éppen saját lábamra léptem. nem lett volna ezzel baj, de be nem csatolt és tépőzárazott bicikliscipőben. ráléptem a műanyagra. letörött. már elképzeltem, hogy nem lesz felüljárózás, mert kiesik a cipőből a lábam. aztán elképzeltem, hogy körbetekerem 1 madzaggal. végül lementem a csalogány utcai bringaboltba, ahol vettem a cipőt, és előadtam a gondomat, szeretnék rendelni 1 ilyet vagy nemtom hogy megy. és szuper: volt raktáron, srác kicserélte, és még pénzt sem kért érte :)

kéne 1 kép...
karácsony még messze van. de itt/fent 1 lehetőség a cog kerékpáros magazin és 1 db szalvéta újrahasznosítására :)

Nincsenek megjegyzések: