2012. június 22., péntek

az eső

megváltásként zúdult ránk éjszaka folyamán. 1részt megváltás volt, hiszen felfrissítette a növényeket, az utakat, mindent. másrészt egész éjjel -én így éreztem- dörgött meg villámlott, ami engem örökké félelemmel tölt el és hangos is, ezért keveset aludtam. megint lemaradásban vagyok. a fejemre húztam a paplant, hogy legalább a fényt ne lássam, ám  majd' megfulladtam 3 perc eltelte után. nagyon meleg volt a szobában, állt a levegő, folyt rólam a víz. nyitva hagytam minden ablakot várva a hűsítő fuvallatokat, amik elmaradtak, legalább cserébe nem esett be az eső. és akkor a kolléganőm tájékoztatott, hogy a nyitott ablak behúz6ja a villámot... nna, jól állunk...
szuper "kipihenve" nyomtam le reggel az órát. kislattyogtam, ránéztem gizire: csurom víz, a lakat is, nem csoda, ha berozsdásodik. valamit ki kell találnom a lépcső alá, hogy ne folyjon rá a víz szegény biciklire. első körben a hullámpalára gondoltam, másodikban polikarbonát lemezre. nem kéne belőle sok, kb. 130x80 cm csík.
kicsavartam a kinthagyott ruháimból a vizet, és kiteregettem őket a lakásban- ígértek még esőt, záport mára. természetesen a tegnap alig nedves bicikliskesztyűm magába szívott annyi vizet, amennyit tudott, szerintem kicsi az esély, hogy du-ra megszáradjon.

mi ez?
ha nem megy, akkor beteszek 1 másik képet

forgalom
a reggeli készülődésem hosszúra nyúlt, nem 7-kor indultam, hanem fél 8 előtt. meglepődtem: az utak üresek voltak. a fő utca, a józsef attila utca, a kiskörút, az üllői út lazán volt autókkal. mindenki elaludt volna a vihar miatt? vagy elmentek nyaralni.

eper
balázzsal 1 utolsó látogatást tettünk a szigetszentmiklósi eperföldre még kedden. a neten ugyan azt olvastam, hogy kedden már zárva van, hát gondoltuk, 1 próbát megér, valamennyi csak maradt rajta. így elindultunk lopni. lopni? megbosszulta a sors a tervezett tettet, ui. az epret lekaszálták, mire odaértünk, sőt a kerítést is elbontották. fürkésztük azért  a talajt, azonban alig akadt 1-2 szem. némelyik eper annyira meleg volt, hogy szerintem meg is sült. forró eper. már nem volt jó ízű. ezek szerint akkor fincsi az eper, ha lábon érik/aszalódik. az élet elvágása után ez a megfővés nem tesz jót neki. bár én otthon aszaltam epret, nem volt vele gond. igaz érte a levegő, és nem borítottam be eperlevelekkel.
a nagy bánatra kerestünk 1 kocsmát szigetszentmiklóson. bevágtunk 2-2 sört, és az aldiban folytattuk a pénzköltést: vettünk vacsorát meg sört és 1éb alapanyagokat. ezek 1 részét a bolt mellett a parkolóban el is fogyasztottuk. elolvastam a szafaládé csomagolásán az összetevőket, és meglepődtem, hogy nem tartalmaz szóját. lehet ok nélkül szidom az élelmiszereket, és nincs is annyi szója bennük, mint amit feltételezek? azért 1 esetből ne vonjak le messzemenő következtetéseket.

kőbánya
tegnap kőbányában mértünk. és nem vittem fényképezőgépet. óriási hiba volt. nagyon menő lett volna ezeket mutogatni. csak pár gépet kellett megmérni, de akkor is nagy élmény dömperen meg markolóban ülni.

a mosószerposztot jövő 7en közlöm.
most elviharzok. ezentúl rendszeresen össze kell szednem a gondolataimat

1 megjegyzés:

egyangyalka írta...

szerintem a kép: zacskón olvadó jég.