2012. június 4., hétfő

szabadítás

hát ugye éppen elfelejtettük, hogy era kocsija meghibásodott, csak 1 kellemetlen sohavisszanemtérő emlék maradt, amikor csüt du. 2 körül megszólal a telefonom. era hívott. lerobbant az autópályán. tudok -e menni menteni? hát hógyne, jogsim nincs, és az autót se vezettem még utcán, de megoldjuk. a kézivezérlés szállt el, én lábbal tudtam vezetni.
közben annyi változott, hogy era szomszédja, nándi vitt ki az autópályára, és nekem csak a wekerlére kellett kitekerni.
megvártam míg nándi megeteti marcit, bevágódtunk az autóba, s indultunk is. közben era küldött 1 sms-t, hogy kitáblázták és körbebólyázták, tuti meglátjuk. nándival elbeszélgettünk a 2006-os mű1etem lőtéri tűz balesetről meg effélék. marcit az utazás végére már a keksz sem szórakoztatta, sírt.
megláttuk a kék alapon fehér nyíl táblát meg a bólyarengeteget. nándi behúzott 2 közé, megállt, kiszálltam, be erához, és kissé 2ségbeesve indítottam, hogy akkor remélem, el tudom vezetni az autót és nem lesz semmi gáz. vagy még több. közben kiderült, hogy era kerekesszéke defektes, a kutyák a csomagtartóban izzadnak, és az 1esületük pályázata körül botrányok vannak, szóval stressz van.
az automata váltós kocsit nem akkora ördöngösség elvezetni, a féket meg a gázt kell nyomni, és forgatni a kormányt. így szépen hazaértünk.
era kerekét elvittem a bringaboltba, mondván én nem szarozok vele, nekem 1 örökkévalóság. a bringaboltos is csak foltozni tudta, mert nem volt olyan belsője, és a fejét csóválta, mennyire el van kopva ez a külső. ekkor tudtam meg, hogy 7végén , 2-án van a velence tókerülő teljesítménytúra... erről később.
marcinak nagyon tetszik a biciklim, mindig azt taperássza. a kerítéshez szoktam támasztani, és akkor odaragad, és nyúlkál feléje. vicces.
miután minden elrendeződött, visszahúztam a melóba.
felértem az emeletre. zuhogás. mi ez? nem is, ez dörömbölés. majd kisvártatva 1 emberi hang: segítség. a klotyóból jött, valaki bent ragadt :) az tanácsoltam neki, rúgja ki az ajtót. azt mondja, nem jó, akkor szerinte széthullik az egész. megtaláltam a széthullot kilincs darabjait a füldön, benyomtam azt a négyszögvasat, én ellentartottam a bentszoruló tekerte, és így kinyílt az ajtó. és meglátta 1mást a szabadító és a kiszabadított :)

jóga
ezek után még postáztam, majd elindultam a józsef körúti postáról a dohány utcai jógastúdióba. a kálvin téren jutott eszembe, hogy a melóban felejtettem a ruhámat. azztakúúú.... mi legyen? hagyjam ki? van még >fél óra... hazamegyek másik ruháért. 18:23 van, és 19:00-kor kezdődik a jóga. siettem, így már 55-kor átöltözve vártam az óra kezdetét. tegnap jutott eszembe, ha visszajövök a melóba, az sokkal közelebb lett volna :)
változott valamit a jóga óra. továbbléptünk. nekem ez nem megy. és nagy a fluktuáció a csapatban. rajtam kívül senki nem jár ebben az időpontban rendszeresen. én szeptembertől jelenek meg minden 7 csütörtökén.hm. mikor tudok végre 1 lábon megállni?

najó, eleget írtam. holnap a velence 10x-rel folytatom.


Nincsenek megjegyzések: