2009. május 20., szerda

álmok

én nem tudom, mi van velem, de megint bicikliset álmodtam. ezen a 7en már 2. alkalommal.
valami hídon mentem át, s jöttek az autók. talán toltam a biciklimet. az biztos. mert én beugrottam középre a járdaszigetre, néhagizellát (majdnem az lett), pedig elcsapta. én meg csak néztem, hova repült a bicikli. és valahol 100 m-re találtam meg beszorulva 1 idióta helyre, ami a valóságban elképzelhetetlen. úgy tűnt, nincs baja. de nem próbáltam ki. hanem bicikliszervizt kerestem volna. közben 76.58-at mutatott a telefonom, azaz minden bolt 2 perc múlva zár... és haza kellett utaznom. terveim összedőltek. soxor van az álmomban, hogy utaznom kéne, és csak kapkodás van (ami a valóságban is), és reménytelen a helyzet. csoda, hogy nem szeretek aludni, amikor mindig ilyen stresszeseket álmodok?!
tanulság: ma este nem fogok sokat inni. jobb lesz odafigyelni.

érik az eper!

Nincsenek megjegyzések: