2009. május 19., kedd

fülbevaló

sí, elkészítettem az évszázad fülbevalóját. már csak a felfüggesztést kell megoldanom, és hord6om. nagyon elégedett vagyok magammal. sajnos nem árul6om el, hogy mi az, hátha lenyúljátok az 5letemet, hahaha. igen, mert tízezrek olvasnak...

tegnap megettem 1 csomó édességet. rettenetes. normális kaját nem is ettem. most haragszik a testem a lelkemre. talán este ki tudom engesztelni 1 kis rizottóval. az alaplevet megfőztem hozzá, csak bort ne felejtsek el venni.

8 napon túl vagyunk. és néhagizellát még mindig nem takarítottam le. 1részt azzal az indokkal halogatom, hogy nincs láncolajam (hova tud eltűnni 1 akkora flaska?!), s akkor mi lesz, száraz lánccal nem fut6.
konakázmér meg újra befut a szervizbe. lebeszéltem a szerelővel, csak nem emléxem rá, mit mondott. pedig józan voltam.
és elkezdhetek edzeni. le kell dolgoznom ezt a sok édességet. nem hiszem, hogy az izmaimtól nem férnék rendesen bele a nadrágjaimba. gyanítom, a zsírréteg vastagságával van a gáz. nem szabad többet híznom, mert mozgásomban korlátozottá tesz. olyan 1xű ez: nem kell annyit és olyat enni. megoldjuk. megoldjuk.

Nincsenek megjegyzések: