2009. május 21., csütörtök

róka rege róka

a regében voltunk tegnap este. ígéretemet betartottam, csak 2 sört ittam meg 4 óra alatt. igazából radlert akartam inni, de a pincérnő közölte, hogy citrom nincs, csak fanta. kicsit elborzadtam az 5lettől (valami kevésbé látványos üdítő kell hozzá), ám mégis rábólintottam, hogy akkor legyen az. erre jön később, hogy nincs az sem. remek. ha nem lettem volna lusta ahhoz, hogy elmenjek a boltig, akkor biztos vettem volna valami citromos izét.
végre elérkezett az én időm: amikor ki lehet ülni a kerthelyiségben, és a cigifüstöt a szél hozza az arcomba a legváratlanabb pillanatokban. ez mégsem ugyanaz, mint amikor bent a tér és az idő minden irányából áramlik felém a füst.
a mu színház ivóját úgy tűnik, megnyitották. sajnos iszonyú drága. nem mintha eddig nem lett volna az. állítólag 800 ft körül van 1 búzasör. hát elég ipari ár. annyiért nem kell. utálom, hogy ennyire elszálltak az árakkal. azért váltsak állást, hogy több pénzem legyen sörözni? erős lenne. persze, nem a közalkalmazotti bérekhez igazítják a szórakozóhelyek az áraikat. én kiszorulok a jobb helyekről pénztárcámat tekintve. vagy beszorulok és kiköhögöm a sör árát. a pofátlanságnak nincs 6ára. mindent a külföldiek pénztárcájához szabnak vajon vagy tényleg ennyi pénze van a fiataloknak, s csak én meg a környezetem ilyen lúzer 8bocsánat, ha valakit megsértettem volna ezzel:), hogy szívja a fogát az 500 forintos sör miatt?

a rege este 10-kor bezárja ajtaóit... ez se volt így régebben. biztos jött vmi csendrendelet féle. szívás. talán majd a ráday utcában is hoznak 1 ilyet. csendrendelet az lesz, de az autók elmehetnek ottan... negatív képelgés ez.
na, most leírtam, hogy negatív hosszú í-vel. eddig mindig negativnak írtam, mert úgy jobban tetszett. és nem hullámozza alá... mi ez?

az évszázad fülbevalója a fülemben! elkészült! na, kell néha az önbizalom :) annyira tetszik.

7végén eperszedés. nyamm. eperevés fosásig. remélem, a kedvencem lesz odatelepítve a földre, és nem más.

és a nagykörűi cseresznye a világon a legjobb gyümölcs! még a meggynél is finomabb. nyamm!

Nincsenek megjegyzések: