2009. május 8., péntek

taxisok


1. megyek hazafele az üllőin, balra sandítottam, láttam jön a mellettem lévő sávban 1 busz. dudaszó 1x. jól van, hadd szóljon. dudaszó 2x. ez már nekem szólt, s kicentizett előzés közben 1 taxis. mutogattam neki, s gondoltam a sor úgyis megfogja, majd bekopogok, s megkérdezem tőle, neki miért olyan fontos sávon belül előzni opel vectrával, miközben 1 busz halad el mellette balra. de a buzeráns sávot váltott, s nem bajlódtam vele. pedig felkészültem lelkileg.

2. megyek a szemere utcán, ugye ez 1irányú. asszem a markó utcából fordult ki balra nagy ívben a taxis a szemerére. ugye ott vmi intézmény van, ami előtt ilyen betonkerítésszerű elemek vannak kitéve. szaggatottan. baszki, odakanyarodik elém a köcsög, és beáll úgy az 1irányúba, hogy a betonelem meg az autója közt ne férjek el. sőt, láttam, hogy direkt odakormányozta a rohadék autóját. 2 betonelem között elgurultam, és hagytam a francba. a hülyéje. nem volt jó napom. pontosabban délutánom/estém.

NYÁRFAVIRÁGZAT
ez jövő 7en...

Nincsenek megjegyzések: