2009. május 13., szerda

bmw- ehh

tegnap du. kellőképpen ideges voltam, úgyhogy minden megtalált.
itt van ez a térkép. jövök az üllőin befele. nekem simán zöld van. még a gyalogoknak is velem párhuzamosan. az ő zöldjük kicsit előbb kezd el villogni, minthogy nekünk sárga legyen. közben az üllőin kifelé van nemtomhány sáv 1enesen, és 1 balra kanyarodó. erre a büdösbunkótetüláda bmw-s pirosnál álló helyzetből balra nagy ívben kikanyarodik elém. ütközés nem volt messze se, de akkor is hoyg rohadna meg. ÁLLÓ HELYZETBŐL!!! nem az hogy lendületből. ezeknek piros volt már régóta, s a közelében sem volt a sárgának vagy azöldnek. fogja magát és önkényesen odakanyarodik. mert autó nem jön. és én?????? na, lettem olyan ideges, hogy azt hittem, felrobbanok. nem nyugodtam meg 1 hamar. cipletem a terhet a vállamon elalvásig.
azon gondolkoztam, milyen taktikát lehetne kifejleszteni, hogy legalább megkárosítsuk ezeket a patkányokat. az u-lakattal szívesen odavágnék a tizenkét milliós kocsijának, de mire utolérem, és kiveszem a hátizsákomból... szóval utol sem érem... megérdemelné az ilyen. ennyire magasról leszarni a többieket... nem az, én is megszegem a szabályokat, de nem autóval. és körülnézek. múltkor 2x láttam balra nagy ívben lefordulni a körútról autósokat. természetesen nem zsigulival voltak...
nekem vannak előítéleteim. és a toleranciaszintem 1re lejjebb süllyed. a városi biciklizés csak rontott a helyzeten. mindezek ellenére imádok biciklizni, és nem szeretnék bkv-ra kéynszerülni, tolókocsiba meg pláne nem. olyan mintha biciklisek magányos farkasok lennének. pontosabban én. nem érzem, hogy a biciklisek közösségébe tartoznék. engem csak a biciklizés szeretete tart velük össze. semmi más. fura. akkor hova tartozok? itt most a városi biciklisek csoportjára gondolok. na mind1.
olyan 6ással volt ez rám tegnap, hogy még este sem éreztem azt a nagy biztonságot magam körül, amit szoktam. remélem, kihevertem. soxor nagyon kevés dolog kell ahhoz, hogy megrendüljön bennünk valami. elég 1 mondaat is. minek vagyunk ilyen érzékenyek? máskor meg 1általán nem. persze ha az ember életére törnek, jó, ha érzékeny...

1 megjegyzés:

norbijúzer írta...

elég sok ilyen tapló paraszt van az utakon sajna :/
az a baj az önbíráskodással, hogy csak tovább szítja a feszültséget.
az viszont mégrosszabb és felháborítóbb, hogy a hatóság az ilyeneket nem fékezi meg, és nagyon úgy néz ki, hogy nem is akarja. leszarják :/

ezek a taplók meg egyre csak szaporodnak és egyre durvább dolgokat művelnek.

szerencsére azért a "normális" autósok is egyre szaporodnak, akik igyekszenek nem keresztbetenni a bringásnak, sőt el is engedik őket, ha pl sorok között megy, vagy ilyesmi.
csak mégis a rossz élmény a meghatározóbb, főleg az ilyen veszélyesek.