2009. szeptember 25., péntek

5/3 folytatás + húrkaszerűség


(van ital, van esemény...)
tehát akkor az esküvőt kielemeztem. jön a

CM
m indig nagy dilemmák vannak bennem a cm-mel kapcsolatban. csak biciklis stratégiai szempontból látogatom most már. elszállt a lelkesedésem. most pont kapóra jött, hogy az olaszóra nem 16.30-kor, hanem 18.10-kor kezdődik, így nem tudtam ott lenni rajta. a nyelviskolához a városháza park nagyon közel van, csak átcsorogtam a ... kocsmába. én onnan nézhettem végig a maradék eseményt. najó, 1x nz-val kimentünk és emeltünk. azt is csak azért, mert szét kellett lakatolni a bringákat, ugyanis tesóm távozott. ez az este igazi élmény volt. jókedvében talált mindannyiunkat szeptemer 22. sajnos kiesik 1 csomó dolog, de szárnyaltunk, sokat nevettünk. igazán megmarad6ott volna valami a fejemben... a fránya sörök. olyan természetességgel csúsztak le a torkomon, mintha a legfinomabb pejsli lett volna. nem tudom szöveggel visszaadni. képpel sem. meg zenével sem. akkor hallgassuk meg charlie winstont.... szerintem ez kicsit ideillik. ennek az estének volt-han-gu-la-ta.
sajnos b. letörten érkezett meg közénk, eltört a mécses, meg más is... :)
de azért próbáltunk bele jókedvet erőltetni. az élet 1 ünnep. milyen szépen hangzik. bárcsak így érezném mindig. olyan erőt merítettem a ködfoltokkal tarkított estéből, hogy pár pillanatig azt hittem, meg tudok mindent csinálni. jó volt. mindent azért nem tudtam, mert a terheléses vizsgálaton a 200 wattot még csak kipörgettem, a 225 is ment, de 250-nél kidőltem. nagyon sajnáltam, azt hittem, ennél többre leszek képes, dehát az előző napok italozása romboló 6ással volt rám. ez szépen látszik. az alkohol valaóban tönkretesz. még 22-én elgondolkoztam, hogy majd nem iszok sokat, csak 1 sört, nehogy szarul teljesítsek másnap. de már hangosan ki se mondtam ezt a többieknek, éreztem, hogy más lesz.
a kocsma üvegfalán túl szintén 1 biciklis társaság italozott. jól lát6tuk őket. azt is, hogy g. és az én biciklim körül vannak. néztünk, mit csinálnak. g.: nem ám lehányják a biciklinket! odahajoltam, nem volt semmi gyanús. ők is észrevették, hogy mi ott vagyunk. annyi rémlik, hogy az 1ikük felemelte a sörét, és az üvegfalon keresztül koccintottunk. na ez olyan filmes volt (az 1. alkalom amikor elgondolkodtam 1 videokamera vásárlásán még 1etem alatt volt. elmaradt az analitika labor és n-val pár lyukas órát el kellett valahogy tölteni. ősz lehetett vagy tél, nagykabátos időszak. felsétáltunk a gellérthegyre, nem volt rajtunk kívül 1 teremtett lélek sem. és akkor ide ültünk, oda ültünk, csimpaszkodtunk. azt gondoltuk, ezt mind fel kellett volna venni. na, mindenestre kb. leír6atlan. n., ha olvasod ezt, akkor te biztos vissza tudod idézni, hogy milyen jó volt). majd nem szűntek meg sürögni a biciklik körül, s közben ittak, ezért annyi sör után már volt merszem megkérdezni, mégis mit csinálnak a kerékpárjaink körül? mire ők: térképet rajzolunk az üvegfalra. na, hát ez volt, ennyire emléxem :) jó sok térképet felrajzoltak...

valamikor oszlottunk.
b-val továbbálltunk az instantba, ahonnan végül is 2-kor kiraktak minket. a sok alkoholra nem ártott enni valamit. így a körúton lévő gíroszoshoz mentünk. ide szoktunk régen is. minden toldimozis ivászat után b-val letoltunk 1 gírosz éjjel 1 körül. b. mesélte, hogy 1x napközben evett a helyen valamit, és a pultossrác megjegyezte: nem ilyenkor szoktál jönni. ez mekkora máááár!
3 után már otthon is voltunk. úristen. nehéz volt felkelni. de a biciklizés rendbetett úgy ahogy. a terheléses vizsgálatról meg már írtam.

húúrka
tegnap kipattant az isteni szikra a fejemből: céklás rizottót fogok csinálni. az elmúlt napokban annyi céklás receptet olvastam, hogy megjött a kedvem a céklához. most ezt hallgatom meg 10x. úgy néz ki, mint 1 véreshurka massza nyersen. a fűszerezéssel még kicsit kísérleteznem kell, de jó lesz. a céklát meghámoztam, felkockáztam, megsütöttem. csak nem volt türelmem tovább süni, így nem puhult meg. már a fejemben van, hogy milyen változtatásokat fogok véghezvinni a következő céklás rizottómnál. a balzsamecetet el is hozom otthonról. azért egész fnom lett. langyosan a legjobb, mint minden étel. mostanában nagyon leálltam a forró és hideg evéséről. a szélsőséges hőmérséklet elnyomja az ételek valódi ízét. ez a mondat az idei év nagy megállapítása részemről. erre teljesen önállóan jöttem rá.

jótett-
*jöttem haza tesóméktól az üllőin. az ecseri # után láttam, h srác a jobbrakanyarodóban 1edül tolja az autót. kérdeztem, segítsek? azt mondja, köszi nem.
*a korponai utcában a járdán szoktam menni, mert macskaköves az út, és az nagyon szar. amikor odafele mentem, jött suemben 1 vak ember. visszafele megint szembejött. hát megkérdeztem tőle, keres -e valamit. megköszönte, nem, ez csak a napi egészségügyi sétája.

remélem, elég rövid voltam.

Nincsenek megjegyzések: