2009. szeptember 4., péntek

divat + biciklitúra képek II/2

BICIKLITÚRA 2009 KÉPEI II/2
azon már túltettem magam, h a csajok olyan nadrágban járnak, ami 5 m anyagból készült és a térdnél van az ülepe (van összevarrva). de az új megoldás egészen el-ké-pesz-tő : viszonylag passzos a bokától egészen a comb közepéig, és utána kibuggyosodik. nagggyon alternativ. még csak farmerformában láttam. mintha lógna rajtad a nadrág, de nem lóg, mert ez olyan. olyan mű-lógós. a rappernadrág ehhez képest tetszik. hát mind1, ízlések és pofonok...

tegnap estefele eldöntöttem: moziba megyek. nagy el6ározás volt... hazaértem, megvacsoráztam, zuhany, majd nekiálltam szórakózni, és fél 10-kor már aludtam az asztalnál. felriadtam, és vízszintesbe helyeztem magam. valami nagyon furcsát álmodtam, de nem emlékszem rá. csak az érzés maradt meg.
mozi híján spóroltam. bár a westendben ettem fagyit. tök menő barna tölcsérből. csak a gyártás során hiba csúszott a gépezetbe, és nem csavarták rendesen össze, így már az elején elkezdett csöpögni a fagyi a tölcsérből. szerintem az épületben is hagytam nyomokat magam után. ez a fagyi nagyon finom, iszonyú drága, és a tölcsér pedig 1enesen horror volt, 100 ft. ezek után jó, h nem mentem moziba --> szépen kialudtam magam. 8 órát minimum.
hűha, feltölthetem a biciklitúránk maradék képeit, hisz szeptember van. ez a yahoo flickr nem a legjobb megoldás. majd keresek vmi mást.
msotannnö befejezem.
éljen a gyümölcsrizsa.
és megpróbálkozom a töltöttpaprikával jövő 7en. bár nem igazán szeretem, de jött belülről 1 érzés, hogy lehetőségem van megbarátkozni a főtt paradicsommal. jesszum, innen már csak 1 lépés a ketchup?!

2 megjegyzés:

Orosz Tibor írta...

"ez a yahoo flickr nem a legjobb megoldás"

picasa & picasaweb? Ha már a blogspotot használod, lehet h egyszerűbb lenne a google fiókoddal is használható szolgáltatást előnyben részesíteni.

zsempi írta...

kössz a technikai megjegyzést. már majdnem cselekvésre ösztönöz :)