2009. szeptember 1., kedd

álmok

*többedmagammal leültünk 1 faasztalhoz. a díszlet középkori volt. elkezdtünk beszélgetni vásári hangulatban. egyszer csak ott terem 1 ember, nagybajuszú valaki, és nekemszegez 1 kérdést. ezt nem tudom visszaidézni, de kb. olyasmi, mint amikor megkérdezik, hogy hajlandó vagy -e megtagadni a vallásodat. amennyiben igen, nem lesz semmi bajod, viszont ha nem, akkor megölnek. vmi ilyesmit mondtam: olyat válaszolnék, amitől biztos lenne az első pofon. erre mindenki nekiállt röhögni, aki az asztalnál ült, sőt a nagybajuszú is. majd iszonyú vérontás következett. nekiálltak lövöldözni, halomra gyilkoltak mindenkit a környezetemben. én kuporogtam az asztalnál. amikor már mindenki meghalt, nem mertem felnézni, és vártam, mikor lőnek engem is fejbe. és az milyen érzés lesz? mit fogok közben gondolni? avgy annyira gyors lesz, hogy semmit? mi lesz a lelkemmel? tudni fogja rögtön, hogy a testem meghalt?
felébredtem. elárulom, nagyon örültem neki.

később.
*otthon vagyunk. valami miatt agyon kellett ütni 1 kismalacot. nagyon bőgtem. mindenki erősen meggyászolta, aki szemtanúja volt. teljesen kiborultam, és megfogadtam, többé nem eszek húst. olyan fájdalmat éreztem, mintha 1 embert vesztettem volna el.

BICIKLI
*pénteken kitekertem békásmegyerre. ahogy a gázgyári út átmegy a sínek alatt a pók utcába, az egy elég keskeny átjáró. bazz péntek du. fél 3-kor 3 tizenéves srác megáll az átjáróban uzsonnázni. oda lepakolják a bicikliket, és ott esznek! az eszüket jól becsomagolták... remélhetőleg ma már használják újra.

*ma reggel el kellett tekernem a tecsóba. a róbert károly utat átszelve tértem rá a röppentyű utcára. észrevettem, hogy van kerékpárút. zsírújnak tűnt. namondom, akkor használom :( nem sok autó mászklált fél 7-kor, úgyhogy marad6tam volna az úton. joban is tettem volna, mert az a kerékpárút 1 FOS! nem kell térkő ahhoz, hogy hullámozzon alattunk az út. kíváncsi vagyok, hogy a fenébe lehet így elbaszni. ennyire 1enetlenre csinálni. és ezt átveszik. ezen tekerj. menjenek a francba. most legalább tudom, ha újpesten akad dolgom, ezt az utcán jól kikerülöm. megint építettek valami hasontalan kurva sok pénzért. ha meg nem használják a biciklisek, akkor hőbörögnek.
*hazafelé már nem használtam a csodás bicikliutat. a reggeli adrenalint tovább növeltem, amikor a röppentyűről kikanyarodtam, és kb. 6 sávot váltva megérkeztem az árpádhíd alatt balra kanyarodó sávok 1ikébe, ami a váci útra visz.
*elmúlt a nyár... ezt a csípős reggelek jelzik. ma már térdmelegítőbe burkoltam a térdeimet, sőt hosszúujjút is vettem fel. lassan lehet öltözködni. jelzi még az is az ősz kezdetét, hogy pulóvert kell magamra venni a melóban.

JÓGA
tegnap az indiai arc tartotta. a jóga angolomat még fejlezteni kell. mondjuk megmutogatta meg belejavított. alig értettem valamit az indiai-angolból. nekem a másik jobban bejött. ott igazán leizzadtam, és jobban lát6ó, érezhető eredménye volt. és nem vagyok jártas még a jógában, kb. minden oktató óráját jónak ítélem meg.

GASZTRO
*imádom a sárgadinnyét! a nyár felfedezése
*vasárnap újat főztem: gerslit. nekem nagyon bejött, kb annyira mint a rizottó. ezt többet kell rágni. össze se lehet hasonlítani...
*böjtölnöm kell. lehet a 2. álmom erre bíztat
*közben éhes vagyok. tegnap nagyon sokat ettem. nagyon gáz. csúszik lefele a sok lekvár. bár nem túl cukrosak szerintem. a szilvalekvárhoz szerintem 1 kg cukrot használtam fel. úgy 8 kg gyümölcsre. jesszum, hogy gondolják a fele-fele arányt! úhhh

Nincsenek megjegyzések: