2009. szeptember 15., kedd

ú

pont 1 hete nem írtam semmit. pedig annyi dolog törtééént.

krumpli
kiszedtük otthon a krumplit. óóóriásiak is lettek. különös formájúak is akadtak bőven. persze a legszebbekbe belevágtam a kapát... de ez mindig így van. régen volt fehér és piros krumplink is, most csak fehér van. soha nem értettem, hogy miért fehér, amikor sárga a héja, és belül még sárgább, igazi sárga ellentétben a piroshéjúval. ugyanez a helyzet a szőlővel is. most már túlvagyok az ezen való agyaláson. sőt, a szőlő nem is gyümölcs, hanem különveszik. haha. van benne némi igazság, uigyanis a belőle készült bor 1 különleges valami.

jóga
tegnap voltam jógázni. gondolkoztam rajta, hogy 1általán elmenjek -e, ugyanis elöntött a takony. ám a korábbi évek tapasztalata alapján jó esélyem volt arra, hogy ne kelljen az óra közben fújkálni az orromat. ez 1 különös jelenség: az 1. tudatos visszaemlélkezésem középiskolába nyúlik, amikor vezetni tanultam és náthás voltam. izgultam, hogy mi lesz, amikor 1 rakás szerencsétlenség vagyok, és még a vezetésre is koncentráljak. erre 1általán nem kellett orrot fújnom akármennyire is beteg voltam. ez volt tollasozás közben is meg jóga közben is. ha van feladat, akkor nincs idő orrfúvásra. levon6om -e azt a következtetést, hogy a náthások mindig lássák el magukat bőven feladattal, és nem kell orrot fújniuk?
a jógáról is ejtenék pár szót. a recepciós lány jóslata bevált, azaz átvariálták az órarendet. ezért 7főn az indiai srác fogja tartani. tegnap is ő volt már. lehet nála ragadok, de akkor feltétlenül meg kell tanulnom az összes testrészt (indiai)angolul meg mindenféle igéket is.
és valami olyasmit mondott a mukesh, hogy hagyjam abba a biciklizést, váltsak motorra, mert nagyon be vagyok merevedve. persze csak tréfált. amúgy rendesek ezek a jógaoktató, mindig mondják, hogy kitűnő, jó, ügyesek vagytok, bravo.

gurulós bőrönd
1re több van belőlük. és akkor felszállnak vele a vonatra, lábhoz teszik, ott nyomorgatják a térdüket (esteleg a szembenülőét is). fel nem tennék. ha ki akarok menni budira, akkor szinte át-repülök felette.

épp azt írtam valakinek, hogy régen amikor nem volt se jogsi, se telefon, mennyire meg kellett beszélni dolgokat, és ahhoz tartani magunkat. és asszociáltam. nyári szünetben a papák eljártak csemetét ültetni. tesómmal gyakran elbicikliztünk hozzájuk, amikor a mama sóskiflit/buktát/rétest sütött. milyen jó volt. mindjárt bőgök. meg kell tanulni megbecsülni a jelent. persze gyerekfejjel ez nem megy. 10-20 év távlatából azért átértékelődnek az emlékek. az 1ik pap1 13 éve meghalt. szegény mama. hogy lehet aztán továbbélni a férjed/feleséged nélkül, amikor az életed nagy részét vele töltötted. a másik papa pedig >30 évig volt 1edül. mert a mama olyan korán elment. ottmaradt 8 gyerekkel. najó, nem annyival, mert akkor már 1 részük felnőtt volt. előtte vagy utána évben meg elvesztette az 1ik fiát. hát ezt most gondolom át igazán, hogy milyen kemény lehetett. ezért is jó a sok gyerek, mert akkor még marad körülötted, nem az 1etlent veszted el. hű.
és amúgy meg mindennaposak ezek a problémák. mert családok keletkeznek és tűnnek el, átéljük ugyanazokat az életválságokat mindannyian. az élet nem áll meg.
a papa a vízművesekkel dolgozott. mindig hozott haza a fehér-kék kockás konyharuhájában 1 kis kenyeret meg szalonnát, tehát maradékot. hogy vártuk. megszálltuk a maradék elemózsiát. a nap fénypontja volt ez. meg ah bringával jött a boltból, eléfutottunk és felültünk a csomagtartóra.
aztán amikor nyári szünetben elbicikliztünk a papa, tesóm, én a boltba. papa megivott 1 fröccsöt a szomszédos kocsmában, mi meg 1 kis doboz roll jégrémet vagy azt a piros etüd üdítőt. mama meg ideges volt, hogy ebéd előtt ilyennel töm minket a papa.
és minek mondták folyton, hogy hátrafordítom a sarkad, amikor az már eleve hátul van? vajon hány évesen jöhettem rá erre?

miért van az, hogy annyira fáradt vagyok, hogy nem tudok kimenni budira és ezt 1 éjjel 5x is eljátszom? persze reggel meg úgy rohanok, mint akit kilőttek. hihetetlen, hogy ennyire tompa tudok lenni. régen el se tudtam volna ezt képzelni. 1re jobb alvó vagyok.

Nincsenek megjegyzések: