2009. szeptember 8., kedd

bubifesztből


sokat nem tapasztaltam, csak 2 filmblokkot. de megérte. amikor a n.y. futárfilm után elhagytam a mozit, észrevettem, hogy a film 6ása alá kerültem. lazán nyomattam össze-vissza az úton. már megérte ezért az érzésért. innen is tanultam valamit. bár elég nagy arca volt némelyik futárnak, azért nem semmi amit csinálnak. láttam rövidfilmeket, meredek ahogy nyomják a gyalogok közt, az autók közt, semmit nem véve figyelembe. nekem néha túl dúrvának tűnik. szemtelennek. a megkérdezett taxis szövege után ne csodálkozzak semmin: ott harc folyik a futárok meg az autók között. el is hiszem. szerintem nálunk nem folyik harc. engem pl. nem nagyon zavarnak az autók a közlekedésben. az az 1 baj van velük, hogy némelyik elég büdös. nem szeretem beszívni ezt a sok szemetet. tegnap mondja a fizichoterápián a nő, hogy látom maga elég elszánt biciklis, maszkot is hord? na még csak az kéne. biztos sok szennyezőanyagot kiszűr, de még azt is magamra venni... mint 1 ufo. a szabadságból a maszk sokat elvenne. vagy ál-szabadság. végül is lehet annyit nyerek a biciklizéssel, mint vesztek- ezt akkor szoktam mondani, amikor mondják, hogy ebben abűzben meg forgalomban ők nem bicikliznének. de hát mindenki ugyanazt a szart szívja. és az én felületes légzésem vajon bringázás közben hasznomra válik?

tegnap jógán nem volt olyan brutál, mint az 1. alkalommal. ez 1 másikfajta volt.

7végén bicikliztünk. végre eljutottam a zazzi cukkrázdába, ami solymáron van. ettem mák-citromhabot és 1 szelet caracas-tortát (lásd fent). mmmmmmmmmmmmmműűűűűűűűűűűűűű. nagyon finom volt. most is meg bírnék enni 1 ilyen kombót. meg mindent. édesszájúságom nem múlik. érzem is. közvetlen a biciklitúra utáni térfogatállapotomat kellene elérnem. kiváló alkalom erre az őszi méregtelenítés. mikor kezdjem? a tegnap is késő lenne. talán holnap? az alkoholról könnyen lemondanék. a húsról is. az édességről viszont nem. pedig abban van a sok szemét cukor. meg ilyen leveket nem fogok gyártani. nincs mivel. néha tényleg reménytalannek tűnik bármi is, mert annyi erőfeszítést igényel. a gyógytea elkészítése nem okoz problémát, de az nem elég. pedig most kell megcsinálni, amíg bőven van zöldség meg gyümölcs, nem télen. meg itt van az ivóvíz kérdéskör is. a vízművek szerint európában a budapesti vezetékes ivóvíz a legjobbak közé tartozik. mások azt mondják, tele van többszáz szennyezőanyaggal, amit nem tudnak eltávolítani. csak a főbb komponenseket (nitrit, mangán, nitrit,...) vizsgálják, az ilyen mikroszennyeződéseket nem. leírják az X tízezerért megvásárol6ó víztisztítók működését, és nemtom igaz -e. hiába jártam a vegyészkarra, engem is meg tudnának etetni ezzel a féltudományos dumával. kinek higgyünk? most akkor az aktivszenes szűrő kiszűri a klórt is? áhh...

mondogatom magamban, hogy egészségs vagyok, tekerek, azt csá.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekünk aztí rták, hogy kiszűri a klórt (a mienk). De ha fürdésre is ki akrod szűrni, akkor másfajta kell, ami a meleget is bírja. Állítólag a bőrnek se jó a klór