2011. március 11., péntek

tavasz

tegnap estefelé éreztem, hogy vissazvon6atlanul itt van.
ma reggel nem kellett kamásli.
16 fok van. bár lehet rásüt a nap az érzékelőre
meg fogok sül-ni hazafele menet. ez jó lesz.
ezt a palacsintát tegnap fejlesztettem ki. részletek később. szerintem kívül-belül izgit sikerült alkotnom.
vettem neten vonatjegyet. így nem kell izgulnom a sorbanállás miatt. a vonaton Semmelweis életét fogom olvasni. remélem, elég izgi lesz a könyv. van gogh élete is izgi volt. szentnek tűnt a szememben. legalábbis az elején. így hoyg olvastam az életét, már tudom kedvelni a képeit. megláttam benne a nagyszerűséget. hát ismerni kell a művészek életét valamennyire, hogy meg tudjuk őket érteni vagy legalább szeretni, ha megérteni lehetetlen. 1 képben én nem nagyon keresem az értelmet. ha tetszik, jó, ha nem tetszik, nemtok mit kezdeni vele. na körbeéri a palkót a szöveg, abbahagyom. majd jövök 1 7 múlva. gyűjtök élményt. és el is felejtem.

Nincsenek megjegyzések: