2011. március 3., csütörtök

sütik aztán szünet

jókor írok a 7végéről.
lassan a nyakunkon a következő. ha majd elolvastam douwe draaisma miért futnak egyre gyorsabban az évek? c. könyvét, akkor meg tudom válaszolni azt, h miért repül az idő. én si észrevettem ezt. 18 éves korom óta repül. a karácsonyok és húsvétok gyorsan követik 1mást.
most pedig a művem, a tejmentes máktorta:

csúcsszuper ez a máktorta. hm lehet beküldöm a receptjét valahova. hümm-hümm. így lesz.

végre észreveszem a különbséget
a történet ott kezdődött, hogy kiugrott a klotyóba (szerencsére le tudtam húzni, ha már...) a kengurúzsebemből a "labellom", ezért újat kellett venni. az yves rocherban szoktam vásárolni ilyesmit. ezek bejöttek nekem. nem úgy mint az igazi labello, ami csak szárítja az ajkakat. múltkor nem tudtam ellenállni a vaniliásnak, ezért vettem 1 olyat. 1ébként ezt a fajtát veszem. fincsi a vanília illat, de ez nem sokra való. újra a másikat kezdtem el használni, s már 1 alkalom után megszűnt a cserép a számon. ennyi. van ami csak dísznek jó. mint a cég szempillaspirálja. bár most jól megnéztem az eladólányt- aki amúgy nagyon kedves volt, addig osztott-szorzott, míg a legolcsóbban meg tudtam venni a 3 db valamit -, az ő szempilláin is db-os volt a festék. gyanítom, műszempillái voltak, mert ekkorák még a dórának sincsenek.

bicikli
f. coppy készül. lízingelni fogom v miaszösz hehe
39/16 bejött, hozzágyengültem... nehéz ez a gizi. avgy scak én épültem le totálisan. és híztam meg. a 7végén nagyon eleresztettem magam, no de ennek vége, nyitom is az új bekezdést:

böjt
1 leave your comfort zone 5let: a böjt.
nálam ez a következőképpen fogzajlani: húsvétog nem iszok alkoholt, nem eszek édességet (csoki, süti, péksüti, lekvár, befőtt, hozzáadott cukrok) úgy képzelem, hogy ez segít majd fogyni kicsit. nem oylan vészes a helyzet, de addig kell fogyni, amíg könnyű. 80kilóból sokkal nehezebb lenne. testtömegindexem 22,3. ha 52 kilóra lefogyok, akkor még éppen nomál testsúlyúnak számítok, alatta sovány. hát 52-ig nem akarok lemenni, nem is tudnék. ez már koncentrációs tábor testalkat lenne a részemről. najó nem. az 55-5 el tudom képzelni. asszem 1ik biciklitúró után voltam már annyi. nem arattam vele nagy sikert. szerintem nem volt gáz. az volt a gáz, hogy visszahíztam pillanatok alatt. pedig miylne jó könnyebbnek lenni. nem értem, miért engedik el magukat annyira, hogy >100 kilók lesznek. mozgáskorlátozottá tesz a túlsúly. én arra gondoltam, ha 1x megházasodok, csinálunk 1 házassági szerződést, amelyben kikötjük, hogy nem híz6unk el. valami tól-igot persze meg kéne adni. a wiwen most van vmi alkalmazás, amivel megnézhetjük, hogy nézünk ki dagadtan... a kávérádióban is reklámozzák... hát megcsináltam. elég gáz lett. mármint szarul csinálta meg a rendszer. azzal nem lett volna gond, ha dagadtnak ábrázol, de a vonások elcsúsztak. csak arcot módosít.
szóval tamással kezdünk neki, így ketten könnyebb lesz. ha nem is verseny lesz ez, de így motiváltabbnak érzem magam, meg most képesnek, hogy végigcsináljam.
mert olyan jó 7fő estém volt :)
meg oylan jó szerda estém volt :)
mosolyogva boldogan elválni/elbúcsúzni - az nagyon jó. ezt a képet őrizni a következő találkozásig- 1 kincs

 friss

aranymondások
az miylen zucker, amikor kamilla odasétál mindenkihez, és azt mondja: zsíros pacsirta
:)
aztán mondja: piros fehér zöld, ez a magyar föld. később kék fehér zöld. mondom ez miylen ország zászlója? ausztria kenderzsup
:)
hogy kombinálnak ilyeneket a gyerekek? mindig rácsodálkozok. annyira vicces. nekik meg biztos természetes. és mind ilyenek voltunk. asszem ezentúl le kell jegyzetelnem ezeket a mondatokat, különben a feledés homályába vesznek. még bármire jók lehetnek. vagy legalább arra, hogy évek múlva kamilla is jót szórakozzon rajtuk.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

kék, fehér, zöld ez az üzbég föld

PZoli írta...

"Labellóból" a Neutrogena a leghatásosabb.
És éljen az absztinencia! Én meg mindjárt indulok Villányba :)