2011. szeptember 21., szerda

7fő este éppen mentem be a lakásba, amikor hallom, hogy jön a szomszéd 1 vendéggel, és beszélik, hogy be kell tolni az autót. meghallottam, szóltam, hogy szívesen segítek. pont a kapuban merült le az akksi. nándi beszállt, mi a vendéggel (nő) elkezdtük tolni. gondoltam, laza lesz, szeretek autót tolni, ketten sima ügy. csakhogy a kerekeknél volt vmi mélyedés, amiből nem tudtuk kimozdítani az autót. ezért szóltam a garázsszomszédnak- aki éppen a garázsában bütykölt-, hogy segítsen. ő nem találta a kulcsát, és a másik ajtón (ablakon?) jött ki. így hárman simán eltoltuk. y-ozni kellett, úgyhogy 1x hátulról is megtoltuk a tütüt.
vicces volt.
cserébe kértem nokedliszaggatót.
bírom a szomszédékat.

eső
elfelejtettem milyen esőben tekerni. 7főn este kaptam 1 kis ízelítőt. jó volt. az üllői út furán nézett ki. mintha fehér hab lepte volna el az utat. nem is hab, mert nem emelkedett ki az út síkjából, az esővíz sodorta az út közepétől a széléig. a belső sávokban is látszott. ilyet még csak szélső sávban láttam.

kiábrándító, hogy esténként már hamar sötétedik és lehűl a levegő. ezt az őszi elmúlást meg kell szokni. kár hogy én nem tudok téli álmot aludni. legszívesebben október végén elbujdosnék. sőt, már most.
amikor azt hiszem, hogy most már oké, újra fáj... de már azt sem tudom, mi fáj, mi bajom van.  zűrzavar van bennem. néha irigylem azokat,akik nem gondolkodnak, csak élnek bumm bele a világba. most néha van. a gondolkodás sem visz előbbre. valami előbbrevivő gondolkodási mechanizmust kéne megtanulnom. mind1. elmegyek jógára. az jót tett múltkor is.

észrevettem, hogy a makrós könyvnek csak 1 kis részlete van meg. ebből nem tanulom meg... sebaj, szerzek 1et.

megint begyulladt a szemem. idén már nemtom hányadszorra. volt 2 árpám. meg ez is. tavaly volt először árpám bánk után. kár is volt előhozni. enyhén szólva pozitívabb voltam. jól van, hát a szar kedv is az élethez tartozik.mindig is oda tartozott. nem lehetünk mindig viccesek meg vidámak. vannak ilyen időszakok. ha beleszakadok, se tudok mit csinálni. ja de: jóga. majd eljárok meditálni vagy mittudomén. vagy mittudomén. ez jó lesz. csak semmi konkrétum. emléxem, középiskolában erdőgazdaságtanból feleltem. tudtam az anyagot, csak 1etlen 6ározott számnevet sem ejtettem ki a számon felelés közben. mondtam mindent, de konkrét számot nem. tézé -tanárunk- megszólalt: andikám, most már valami konkrétumot is, légyszíves. nem emléxem, hogy sikerült -e. biztos kaptam egy 4/5 aláaláalá-t. ilyeneket szokott osztogatni. tesómék némettanárja meg 1/2 alá-t adott 1 diáknak, aki szólt neki: tanárnő, miért nem 1es? ilyesmi sztori rémlik. unokatesóm mesélte, hogy a főiskolán volt 1 idióta tanáruk. kiosztotta a zh-kat. természetesen szarok lettek, mindenki elkezdte számolni a pontjait, és átböngészni a dolgozatát, hátha összevakar még 1 fél pontot. unokatesóm annyit talált, hogy ugrott 1 jegyet, kettesre. szólt a tanárnak, aki elmagyarázta neki, hogy nem úgy van az. ez egy erős 1es. ez a legjobb 1es az összes dolgozat közül. és nem adta meg neki a kettest...

Nincsenek megjegyzések: