2011. szeptember 7., szerda

gizella örök?

éppen nem...
tegnap a szabadság hídon lefelé lábbal fékeztem, s nagyon meglepődtem, amikor kitéptem a jobb lábam a pedálból. mikor a jobb erősebbre van állítva. és még a szar pedálból is ritkán téptem ki a lábam. mind1, mentem tovább. aztán elkezdtem érezni, hogy visszafele csúszik vmi, majd 3 perc múlva nem tudtam lábbal fékezni. miabánat? azt hittem, hogy a középcsapággyal van a gond. előrefele simán tudtam tekerni. így értünk fel a

daubner
be.
ahol mint1 20 percet álltam sorba. itt mindig tömeg van. nyugtató kell a sorbanálláshoz. a pultos leány nem is kapkodott. de hát minek is kapkodna? a süteményeke nem lehet dobálni, mint holmi pulóvert meg legot. amíg várakoztam, befutotak p.zoli is, orsi meg zé.
én a szokásos eszterházy+vmi párosítást rendeltem. jelen esetben vmi=puncstorta. nem csalódtam. meg tudnék enni fél eszterházy tortát, annyira finom.
az utcán zé megszakértette gizit, s arra jutott, hogy nem a hajtómű, hanem a kazetta vagy mi. szóval lett 1 1sebességes biciklim. elég érdekes, mert reszel meg rángat, ha nem tekerek. lassan megszokom. igaz ma outival vagyok. holnap megcsináltatom. remélem nem leszek hozzá lusta. kell bele 1 fixagy- állítólag ennyi. de majd a bótba' megmondják :) örülök neki, hogy mind2 fék működik.
lefele menet borcsa+kálmán hajtottak el mellettünk. integettünk bőszen mi is :)

zé javaslatára letoltuk a szépvölgyin a kolosy térig. ez vicces látvány lehetett, ahogy 6 bringás tolja lefelé a biciklit. utólag azt mondom, legurul6tunk volna, nem fogtam volna aszfaltot. tgy-ből hazafele már a felüljárón mentem...

na de ne ugorjak ennyire előre. elmentünk a pünkösdfürdőhöz

gyros
ozni. vége a nyárnak, alig voltak, nem kellett fél-1 órát sorbanállni. hamar rákerültünk. most már mindenféle ételutalvánnyal lehet fizetni. orsi szerint múltkor jobb volt a gyros. hát lehet. azé' szuper.

mit is akartam még?
már megint kitaláltam 500 dolgot, amit csinálni kéne. a wekerlei sütőversenyre legalább elméletben és alapanyagban fel kellene készülnöm. azonkívül bringázni meg 1ebet sütni. és kamillázni is jó volna. meg olvasom a könyvet. magamba kéne szállni 1 kicsit. nemsokára minden adott lesz hozzá, hogy magamba szálljak. hónapok kérdése.

jó volt ez a tegnapi nap, csak nem értem, miért húztam le magam estére, mire hazaértem.

oua
írt nekem levelet joshua a 7végén. hogy megérkeztek pár hete amerikába. és most visszaszokik. válaszoltam neki. azt írta, pesten szeretne élni. idejönni tanulni. talán vmi zenét. majd utánajár. aua-val szakítottak 1 hete. ezek szerint ők 1 párt alkottak. annyira nem volt 1értelmű, de azért ezt sejtettem.
hát tökre örülök, hogy jelentkezett oua. megkönnyezem. meg kell tanulnom rendesen angolul.

orc
erával szerveztünk 1 régi csetes találkozót. az 5ből 3an mentünk el. mi ketten meg orc. hm. vicces volt. a 3 sör meg a 4-5 unicum rátelepedett rendesen. én is éreztem valamit a fejemben, de ő nyert :)  igen, tudtunk miről beszélgetni, pedig életemben másodszor találkoztam vele. era meg először. de rég volt az. kb. 8 éve. életművész mivoltában megmaradt.

na, kitaláltam a képet. ezt kaptam borcsától londonból.

Nincsenek megjegyzések: